וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה נגד הופעת אייל גולן באירוע של עיריית ירושלים: "יש כאן ציבור שמרגיש פגוע"

11.9.2016 / 16:39

חבר מועצת העיר ירושלים הרב אהרון ליבוביץ פנה לראש העיר ניר ברקת וביקש לבטל את הופעתו המתוכננת של גולן בערב גאלה שאמור להיערך בשבוע הבא. "לא היה בכדי ההחלטה לסגור את התיק מחוסר ראיות כדי לנקות את שמו"

צילום: אבי כהן, עריכה: רן צימט

(בסרטון: אייל גולן במחווה לאריק איינשטיין)

seperator

האם הופעתו המתוכננת של אייל גולן בערב גאלה של עיריית ירושלים תבוטל? חבר מועצת העיר ירושלים, הרב אהרון ליבוביץ, פנה לראש העיר ניר ברקת וביקש לבטל את הופעתו המתוכננת של גולן באירוע שאמור להיערך ביום שלישי הבא בשל מעורבותו בפרשת הקטינות. כשלושה חודשים לאחר פרוץ הפרשה נסגר התיק נגד גולן בשל חוסר ראיות. לצד גולן אמורים להופיע בפני חברי ועד העובדים של העירייה חברי הרכב מה קשור.

"אני מקבל פניות מתושבי ירושלים ובעיקר תושבות ירושלים, שתוהים שוב ושוב על כך שאנחנו רואים את השם והתמונות של אייל גולן באירועים עירוניים", אומר לוואלה! תרבות הרב ליבוביץ', מסיעת "ירושלמים" בעיר, שמחזיק את תיק מעמד האישה במועצת העיר, משמש כיו"ר הועדה לקידום מעמד האישה, וכן מחזיק בתיק מעמד הילד. "יש כאן ציבור שמרגיש פגוע מכך שמזמנים בנאדם ששמו נקשר לפרשיה, שהיא פרשייה מטרידה ביותר. אני חושב שלא חסרים אמניות ואמנים אחרים שאפשר להביא. המלצתי לראש העיר, ודרכו למערכת העירונית, לנהוג ביותר רגישות כלפי הציבור".

לתחושת הרב ליבוביץ', סגירת התיק עקב חוסר ראיות מספקות אינה מנקה את גולן. "התיק נסגר מחוסר ראיות, אבל כל מי שעקב אחרי הפרשה מבין שהדברים אינם פשוטים. לא היה בכדי ההחלטה לסגור את התיק כדי לנקות את שמו".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "מדובר בהופעה של הזמר אייל גולן ושלישית מה קשור הרצה מזה מספר חודשים בכל רחבי הארץ. מדובר באירוע של ארגון העובדים והעירייה אינה צנזור ואיננה יכולה לפסול שכירת אומן בו בחרו הארגון והעובדים".

מליאם הפקות נמסר: "אנו דוחים בשאט נפש את הרצון הנלוז לחזור לנושא שאינו קיים יותר ואף לא היה קיים כלל וכלל. לאחר בדיקה של מספר ימים הרי הפרקליטות סגרה את כל הנושא וזאת לאחר שלושה חודשים בלבד. הניסיון של חבר המועצה הוא פשוט פטתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מכתבו של חבר מועצת העיר ירושלים, הרב אהרון ליבוביץ, לראש העיר ניר ברקת, במחאה על הופעתו המתוכננת של אייל גולן:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully