וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המחאה בירושלים, אייל גולן מאיים בתביעה: "שפכו את דמי"

11.9.2016 / 22:00

פרסום ראשון: לאחר שחבר מועצת העיר ירושלים הרב אהרון ליבוביץ פנה לראש העיר ניר ברקת וביקש לבטל את הופעתו המתוכננת של גולן בערב גאלה, שלח גולן לרב ליבוביץ מכתב לפני הגשת תביעה בגין הוצאת דיבה

צילום: אבי כהן, עריכה: רן צימט

(בסרטון: אייל גולן במחווה לאריק איינשטיין)

seperator

שעות ספורות לאחר שפורסם בכלי התקשורת בישראל כי חבר מועצת העיר ירושלים הרב אהרון ליבוביץ פנה לראש העיר ניר ברקת וביקש לבטל את הופעתו המתוכננת של גולן בערב גאלה של עובדי העירייה בשל מעורבותו בפרשת הקטינות משלהי שנת 2013, מגיעה תגובתו של גולן.

שי אליאס, עורך דינו של גולן, שלח הערב (ראשון) לרב ליבוביץ מכתב התראה טרם הגשת תביעה בגין הוצאת דיבה, לשון הרע, ופגיעה בשם הטוב ובמוניטין. בין היתר נטען במכתב כי "הפרסום כולל עובדות כוזבות ומצגי שווא בפני הקוראים ובכלל זה, השקר כי מרשי הואשם בבעילת קטינות, למרות שמעולם לא הואשם מרשי בבעילה כאמור ולא הוגש נגדו כתב אישום, שכן כבר בחקירתו במשטרה הובן כי מדובר בתלונת שווא. כי מרשי היה שותף לניצול מיני ופגיעה בקטינות או כי מרשי אינו אמן ראוי. דברי הבלע מקבלים משמעות חמורה מיוחדת לאור העובדה שלא נפתח כלפי מרשי תיק והקטינות הודו במשטרה כי מסרו עדות שקר, עובדה שפורסמה בכלי תקשורת, ממנה בחרת להתעלם".

עוד מוסיף עורך דינו של גולן כי פעולתו של הרב ליבוביץ נועדה על מנת להסב לגולן "נזק אדיר" וכי דבריו של הרב בפנייתו לראש עיריית ירושלים "שפכו את דמו" של הזמר. בשיחה עם וואלה! תרבות מוקדם יותר היום (ראשון) אמר הרב ליבוביץ, שמחזיק את תיק מעמד האישה במועצת העיר, משמש כיו"ר הועדה לקידום מעמד האישה, וכן מחזיק בתיק מעמד הילד, "אני מקבל פניות מתושבי ירושלים ובעיקר תושבות ירושלים, שתוהים שוב ושוב על כך שאנחנו רואים את השם והתמונות של אייל גולן באירועים עירוניים. יש כאן ציבור שמרגיש פגוע מכך שמזמנים בנאדם ששמו נקשר לפרשיה, שהיא פרשייה מטרידה ביותר. אני חושב שלא חסרים אמניות ואמנים אחרים שאפשר להביא. המלצתי לראש העיר, ודרכו למערכת העירונית, לנהוג ביותר רגישות כלפי הציבור".

טרם התקבלה תגובתו של הרב ליבוביץ למכתב.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully