וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוויזיון הילדים 2016: גאורגיה ניצחה, ישראל במקום ה-15

20.11.2016 / 19:25

אכזבה לישראל באירוויזיון הילדים 2016: שירה פריימן וטימוטי סניקוב שביצעו את השיר "Follow My Heart" סיימו במקום ה-15 מתוך 17 מדינות; גאורגיה ניצחה

צילום מסך

(בסרטון: הצצה לחזרה הגנרלית של השיר הישראלי לאירוויזיון הילדים 2016)

seperator

כישלון מוזיקלי אירופאי נוסף לישראל: שירה פריימן וטימוטי סניקוב, שייצגו את ישראל באירוויזיון הילדים 2016, סיימו רק במקום ה-15 (מתוך 17 מדינות משתתפות) עם 27 נק'. גאורגיה, שהובילה לאורך ההצבעה, זכתה בסופו של דבר ורשמה ניצחון שלישי בתחרות. שירה וטימוטי, שזכו למהפך ושמם הוחלף ל-"Shir & Tim" ביצעו את השיר "Follow My Heart" שנכתב על ידי נעם חורב ודור דניאל.

באירוויזיון הילדים השנה, לראשונה בתחרות, הוחלט לפצל את הקולות של חברי המושבעים המבוגרים וחברי המושבעים הצעירים ולצרף גם הצבעת חברי פאנל מומחים. אולם הדבר לא סייע לישראל.

זוהי הפעם השנייה שבה ישראל משתתפת בתחרות וברשות השידור בחרו כנציגים את פריימן בת ה-13, פיינליסטית העונה השלישית של התוכנית "בית ספר למוסיקה", ואת סניקוב בן ה-13, שהשתתף בעונה השלישית של התוכנית האוקראינית "The Voice - Kids". זו הפעם ה-14 בה התחרות, שנערכה לראשונה ב-2003, מתקיימת. ב-2012 השתתפה ישראל לראשונה באירוע, כששלחה את ההרכב "Kids.il" עם השיר "Let The Music Win", אך נאלצה להסתפק במקום השישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הגרסה הרשמית לשיר הישראלי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully