וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר יופיע בישראל ב-3 במאי 2017

8.12.2016 / 11:00

עכשיו זה כבר רשמי: ג'סטין ביבר יופיע בפארק הירקון ב-3 במאי 2017. מחיר כרטיס להופעה ינוע בין 350 ש"ח ל-1,190 ש"ח. ביבר הופיע בעבר בישראל בשנת 2011 מול כעשרים אלף צופים

מערכת וואלה!

(בסרטון: ג'סטין ביבר מעליב מעריצה באמצע הופעה)

seperator

ג'סטין ביבר יגיע לביקור נוסף בפארק הירקון. המאורע המרגש יתרחש ב-3 במאי. מחיר כרטיס להופעה ינוע בין 350 ש"ח למתחם הדשא ן-1,190 ש"ח למתחם VIP שכולל שתייה קלה, יין ובירה. כרטיס למתחם הגולדן רינג יעלה 790 ש"ח. על הבאת ביבר לישראל אמון המפיק מרסל אברהם (בשיתוף טאלנט הפקות), שעמד גם מאחורי הופעתו הקודמת בארץ.

זוהי הפעם השנייה שבה ביבר יופיע בישראל. באפריל 2011 הופיע ביבר בפארק הירקון מול כעשרים אלף צופים אולם ביקורו במדינה לווה בשערוריות כמו האירוע שבו ביבר כמעט דרס צלם פפראצי וביטול הפגישה שתוכננה לכאורה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. "למרות כמה קשיים לוגיסטיים, ג'סטין נהנה מהטיול הראשון שלו לישראל", מסרו אז מסביבתו של ביבר בתגובה לשבוע המפרך שעבר הכוכב בארץ.

על פריחתו של ביבר אחראי המפיק המוזיקלי סקוטר בראון שצפה בסרטונים שביבר העלה לאתר יוטיוב בגיל 13. אלבום הבכורה של ביבר יצא בשנת 2010 והסינגל "Baby" הפך ללהיט גדול. בהמשך הדרך הסתבך ביבר בשערוריות כגון יריקות ממרפסות בתי מלון שבהם התארח, ביקור אצל נערות ליווי בברזיל, זריקת ביצים על השכנים ועד בריחה מריאיון וביטול הופעות. לקראת סוף 2014 החל תהליך השיקום של ביבר והוא החל לעבוד עם סקרילקס על אלבומו "Purpose" שיצא בשנה שעברה וזכה להצלחה עצומה בשל להיטים כמו "Sorry", "What Do U Mean", "Where R U Now" ו-"Love Yourself". האלבום "Purpose" סימן סופית את המהפך של ביבר מכוכב מתבגרות לאמן לגיטימי.

מכירת הכרטיסים תפתח במוצ"ש, 10 בדצמבר, בשעה 19:00 באתר לאן וביום ראשון בשעה 9:00 בבוקר בטלפון 8780*. חברי מועדון המעריצים הבינלאומי של ביבר יוכלו לרכוש כרטיסים החל מהערב בשעה 20:00 באתר לאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully