וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירז פור פירז בישראל: כל הפרטים

17.2.2017 / 17:56

עכשיו זה רשמי: Tears For Fears יגיעו להופעה ביולי בהיכל יד אליהו. זהו ביקורו הראשון בישראל של הצמד שאחראי לכמה המנונים בלתי נשכחים. כמה יעלו כרטיסים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טירז פור פירז/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבול ההופעות עוד לא תם, ומביא לנו גם קצת משנות ה-80' ליד אליהו. להקת Tears For Fears, הלוא היא "דמעות לפחדים" באייטיזית, תגיע ב-5 ביולי להופעה ראשונה בישראל בהיכל יד אליהו בתל אביב.

להקת הניו-ווייב הבריטית שנוסדה ב-1981 עם צמד החברים קורט סמית' ורונלד אורזבל, אחראית לשורת להיטים אייטיז בלתי נשכחים. את אלבומם הראשון "The Hurting" הוציאו ב-1983, ובו נכללו להיטים כמו "Change", "Mad World" ועוד. גם באלבומם השני, "Songs From the Big Chair", הצליחה הלהקה להביא מספר שירים שזכו להצלחה עולמית, כמו "Everybody Wants to Rule The World", "Head Over Heels" וכמובן "Shout".

בתחילת שנות ה-90' נפרדו דרכיהם של סמית' ואורזבל בעקבות חילוקי דעות, ואורזבל המשיך להוציא אלבומים תחת שם הלהקה. ב-2004 שבו השניים לשתף פעולה ואף הוציאו אלבום נוסף במסגרת ההרכב. בסך הכל הוציאה הלהקה שישה אלבומים, ובשנה שעברה הודיעה כי היא עובדת על אלבום חדש יצא במהלך 2017.

על הבאת המופע לישראל אמונה קבוצת "סברס". מחירי הכרטיסים למופע ינועו בין 290 ל-790 ש"ח. כרטיסים ניתן יהיה לרכוש כאן החל מיום ראשון בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully