וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ואם היה לי כל הכסף בעולם, הייתי בן זונה מוגזם": צפו בשיר החדש של עברי לידר

19.11.2017 / 8:00

"מוגזם" הוא שם שמו של השיר החדש של עברי לידר שיצא הבוקר. השיר נכתב על ידי לידר וסאבלימינל. לידר: "השיר 'מוגזם' מדבר על חוויית היציאה מאזור הנוחות שלנו לטובת חיים מסוג אחר שאינם חלק משגרת היומיום". צפו בקליפ שבו לידר רוקד לצד אחיו עמיאל

בימוי, עריכה ואנימציה: רומן בוצ'אצקי צילום: מישה קמינסקי

"ואם היה לי כל הכסף בעולם, הייתי בן זונה מוגזם, קונה עיתון, קורא לו הון וסגנון ,ובא להופעות על אפריון, מרוקן את הירקון, מרצף אותו בטורקיז, ממלא אותו ב-Evian, מים מפריז" - אלו מילות השיר החדש של עברי לידר, "מוגזם" שמו, שיצא הבוקר. השיר נכתב על ידי לידר בשיתוף סאבלימינל, חברו החדש לשולחן השופטים באקס פקטור. הקליפ המלווה את השיר צולם בקייב בבימויו של רומן בוצ'אצקי. לצדו של לידר מככב בקליפ אחיו הבכור עמיאל.

עברי לידר סיפר: "השיר 'מוגזם' מדבר על חוויית היציאה מאזור הנוחות שלנו לטובת חיים מסוג אחר שאינם חלק משגרת היומיום. היכולת לעוף עם הדמיון, להקצין את החלום ולקחת אותו למקום שאין לו היתכנות אמיתית. בעולם חלומי, אבסטרקטי, פסטלי, זוגות שונים רוקדים, חלקם באופן מוגזם, תוך שהם שומרים על קשר ושיתופיות פיזית ותנועתית. החוויה לעבוד עם אחי הבכור לראשונה בחיי ובחייו הייתה עוצמתית ומיוחדת ולתחושתי זו רק ההתחלה של דברים שנעשה בעתיד ביחד.

"כשהבנתי שלראשונה בקריירה של 20 שנה אני עומד להוציא קליפ שבו אני רוקד, ידעתי שאני רוצה לצדי את עמיאל בפן המקצועי שלו ככוריאוגרף, כרקדן וכאח. עמיאל מצדו לא היסס לרגע ופינה את לוח הזמנים העמוס שלו לטובת הצילומים בקייב".

צפו למעלה בקליפ של השיר

  • עוד באותו נושא:
  • עברי לידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully