וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הם עדיין לא יודעים שכריסמס הגיע?

24.10.2004 / 17:10

נואל גאלגר, דיימון אלברן ודיידו הצטרפו לבאנד אייד 2004. יחד עם מידג' יור הם ינסו לשחזר את ההצלחה מהאייטיז

מידג' יור, פעם חבר באולטראווקס ואחד מהמוחות שעמדו מאחורי הבאנד אייד המקורי, עובד בימים אלה על שחזור שלישי לסינגל המצליח. יור הצליח לגייס את נואל גאלגר, דיימון אלברן (בלר) ודיידו שיצטרפו לקולדפליי, הדרקנס, טראביס וקין, ויקליטו יחד את הלהיט "Do They Know Its Christmas" שנודע בזמנו ברשת ג', שאהבה לתרגם שמות שירים לעברית, בתור "האם הם יודעים שזה חג המולד?". מידג' יור, שהרים את הפרוייקט הראשון עם בוב גלדוף, מקווה להצליח לצרף לשחזור גם את טום יורק ורובי ויליאמס. יור מתעתד להקליט את השיר בתחילת חודש נובמבר כך שהסינגל ייצא לחנויות בתחילת דצמבר, ועד לחג המולד יספיק לכבוש את המקום הראשון במצעד.

בבאנד אייד הראשון השתתפו בין השאר דוראן דוראן, U2, בננה-רמה, סטינג, דיוויד בואי וג'ורג' מייקל, והוא עורר גל של שירי צדקה ומופעי רוק למען נזקקים, שנמשכו לאורך כל שנות השמונים. מ-"We are the World", התשובה האמריקאית למען רעבי אפריקה, דרך הפארם-אייד שעזר לחוואים אמריקאים במצוקה, "עם אחד עם שיר אחד" שהוקלט בישראל, ועד לסדרה של אלבומים שהוקדשו למוזיקאים שמתו מאיידס. השיא היה ה"לייב אייד", מופע טרנס-אטלנטי שהתקיים בו זמנית באנגליה ובארה"ב, ואיחד את השמות המוכרים במוזיקה ביולי 1985.

במהלך עשרים השנה האחרונות הצליחה קרן הבנד אייד לגייס כ-144 מליון דולר למטרות סיוע במצבי בצורת ברחבי העולם. לרגל חג המולד הבא עלינו לטובה, "לייב אייד" המופע הטראנס-אטלנטי ייצא ב-DVD ב-8 בנובמבר ויגייס כסף כבימים עברו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully