וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף הסינופסיס הראשון לספרים עליהם מתבססת "משחקי הכס"

5.2.2015 / 10:26

רשת חנויות ספרים בריטית חשפה בטוויטר את הגרסה הראשונה לסדרת "שיר של אש ושל קרח" מאת ג'ורג' ר. מרטין. במי ג'ון סנואו היה אמור להתאהב? זהירות - ספוילרים!

ג'ון סנואו באמת לא יודע כלום. רשת חנויות הספרים הבריטית "Waterstones" העלתה בטוויטר צילומים של הסינופסיס הראשון לסדרת הספרים "שיר של אש ושל קרח" עליה מבוססת דרמת הטלוויזיה הפופולרית "משחקי הכס". לפי הצעתו של ג'ורג' ר. מרטין שנכתבה כבר בשנת 1993, "שיר של אש ושל קרח" היתה אמורה להיות טרילוגיה (ולא שבעה ספרים כפי שמסתמן כעת). וזהו לא השינוי היחיד.

לפי 170 העמודים ששלח מרטין להוצאת הספרים, ג'ון סנואו היה אמור להתאהב באריה, אחותו החורגת. אריה, כך מתברר, היתה צפויה לגרום גם לטיריון להתאהב בה לאחר שזה יצא להדיח את אחיו ג'יימי מכס המלכות אליו הגיע בעקבות מותו של ג'ופרי.

עוד תופינים? דאני בכלל לא אהבה את חאל דרוגו אלא נטרה לו טינה לאחר שרצח את אחיה. דרוגו, כך לפי הטקסט המקורי, נרצח ע"י דאני כנקמה. קייטלין סטארק, כמו בסדרה, מוצאת את מותה אולם לא במסגרת החתונה האדומה שכלל לא נערכת. לפי הטקסט מ-1993, קייטלין, אריה ובראן עוברים את החומה ונתקלים באנשיו של קרסטר ובמהלכים הלבנים שדואגים, כמובן, להרוג את קייטלין.

העונה החדשה של "משחקי הכס" תשודר ב-yes Oh ב-13 באפריל 2015, במקביל לשידור בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully