וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטלגיה מול המצלמה: כשעולה חדש מניח יד על הרכב בארץ

26.6.2017 / 14:13

אוסף של תמונות שנבחרו מאלבומים משפחתיים של מהגרי העלייה מברית המועצות בשנות התשעים של המאה ה-20 מככב בתערוכה חדשה בקומת הגלריה התחתונה של לקסוס גאלרי. קבלו הצצה

אוסף נוסטלגי של תמונות שנבחרו מאלבומים משפחתיים של מהגרי העלייה מברית המועצות בשנות התשעים של המאה ה-20 מככב בתערוכתה החדשה של הצלמת אנה ים. התערוכה מתקיימת בקומת הגלריה התחתונה של לקסוס גאלרי, אולם התצוגה הקונספטואלי של מותג רכבי היוקרה.

אנה ים היא אמנית זוכת פרסים רבים שעבודותיה הוצגו במוזיאונים ובחללי תצוגה בארץ ובעולם. תערוכות קודמות של אנה ים קיבצו צילומים מארצות שונות, מ?ז?מ?נים שונים, כאלה שצילמה במצלמתה ופורטרטים, נופים, צילומים שבהם נראים קרובי משפחתה וכאלה שמופיעים בהם עוברי אורח מקריים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת התמונות בתערוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סדרת התערוכות, תחת השם Hybrid Tel Aviv Art Project by LEXUS, מנוהלת על ידי מירב קטרי, יוזמת הפרויקט, והיא נועדה לחשוף ולקדם אמנות ישראלית עכשווית. במקום מוצגות תערוכות שמתייחסות באופן כלשהו לחלל הייחודי בו הן מוצגות, תוך שהן מביאות לידי ביטוי את הקשריו ההיסטוריים, הגיאוגרפיים והתרבותיים.

אולם התצוגה של לקסוס בלב תל אביב שוכן בבניין שאיכלס בעבר את בנק החקלאות ועמד נטוש במשך 20 שנה, אז שימש כמחסה לדיירי רחוב וכחלק מרכזי בסצנת הגרפיטי התל-אביבית. לאחרונה שופץ המבנה ביוזמת לקסוס, כמחווה לשימור פניה של העיר וכיום משמש, בנוסף להיותו אולם תצוגה של רכבי יוקרה, כבית לשוחרי תרבות ואמנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת התמונות בתערוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת התמונות בתערוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully