וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בלופ 15: מוזיקה אלקטרונית שתשחרר לכם אנדורפינים במוח

15.3.2012 / 8:03

הקאסט במהדורה קצבית עם מקצבים גועשים ובייס ליינים בתדרים נמוכים וכישרון ישראלי אדיר אחד שמזכיר שאלקטרוניקה יכולה לעניין גם בהאזנה ביתית

עוד בוקר של יום חמישי מפציע ועימו מהדורה קצבית של החיים בלופ. ימים סוערים במיוחד עברו על חברי המערכת מאז המהדורה החולפת ונדמה כי תחושת המדיטטיביות ושחרורם של אנדורפינים במוח חיונית לנו יותר מאי פעם. מקצבים נוקשים ותפקידי בייס ליין בתדרים נמוכים במיוחד משחקים תפקיד מכריע בקאסט מספר 15 שערכתי עבורכם והוא כולל את מיטב הוצאות ההאוס והטכנו של הרגע מרחבי העולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Hakimonu תעשה לי עור ברווז/מערכת וואלה!, צילום מסך

על הפתיח המסמרר שיער אחראי כישרון ישראלי אדיר העונה לכינוי Hakimonu. אלבום הבכורה שלו "Cadences & Framework Techno Sketches", שיצא החודש לאור, זכה לסופרלטיבים חמים במיוחד ממגזין הדאנס האליטסטי רזידנט אדוויזר ובצדק רב. הצליל הייחודי לו אחראי הקמיונו בשלושת השנים האחרונות נע בין אמביינט ואלקטרוניקת שוליים לפרוגרסיב האוס וטכנו דאבי קר. על כן אין זה פלא שהמוזיקה שלו לוקחת חלק נכבד מרשימות ההשמעה של תקליטנים קובעי דעת מסגנונות מוזיקליים שונים דוגמת Anton Zap, Chloe או Hernan Cattaneo שאף מיקסס עבורו סינגל משותף עם לוניה קובל - הסנדק האחראי על טיפוחו. ואכן אלבום הבכורה של הקימונו לא פחות ממופתי. הוא ערוך לכדי יצירה ארוכה אחת והוא מושלם עבור מי ששכח שגם אלקטרוניקה יכולה לעניין ולרגש בהאזנה ביתית. הסהרוריות של הקימונו, נוגעת ומרגשת ככל שתהיה, נקטעת בשיאה מאחר ובמיקס שלנו מדובר בכלי המצהיר על שקט שלפני הסערה.

דהירת מקצבי טק האוס רועמים יוצאת מאותו רגע לדרך וקובעת את הלך הרוח הדומיננטי של המיקס - מקצבים גועשים ובייס ליינים בתדרים נמוכים. המיקס יוצא לדרך עם ריליס חדש של Highgrade, לייבל הבוטיק של טום קלארק. מעט ההוצאות שהוא אחראי לו ביחס לשנות קיומו רק מאדירות את איכות הסינגלים שיוצאים בו ומשמרות את מעמדו כממתק ליודעי דבר בלבד. אם אתם מחפשים לעצמכם רצועות טקנו או האוס מנוולות במיוחד, Highgrade הוא הלייבל בשבילכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Tripmastaz קח אותי לשיקגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצת אחריו מפציע סינגל מתוך מיני אלבום מדובר של מי שנחשב בעיני לאחד המפיקים המבטיחים ביותר בתעשייה כיום - Tripmastaz. בשנה האחרונה סיפק טיפמסטרז את מיטב כלי התקלוט לגל השיקגו טק האוס העכשווי (השואב את השראתו בעיקר מצליל הג'אקין) עבור כמה מהלייבלים החשובים ביותר לזרם המוזיקלי הנפלא הזה, דוגמת Be As One של שלומי אבר ו-Magnetic של נביא העיר די ג'יי סניק. גם שלומי וגם סניק מופיעים בעצמם בהמשך המיקס עם סינגלים חדשים משלהם באותו ניחוח מוזיקלי רועם ו-Fאנקי כל כך. מי מכם שמעוניין במדריך מזורז לצליל הטק האוס נוסח שיקגו האופייני כל כך לשנה האחרונה, יותר ממוזמן להזמין לעצמו עותק מאלבום המיקס החדש של סניק בסדרת פאבריק היוקרתית שיצא החודש לאור, בעיני לפחות - הוא לא פחות ממושלם.

עוד בתכנית האמנותית של המיקס אשר מנסה לשרטט את קו האופק של שיקגו מנקודות מבט אירופית אפשר לפגוש את שגריר צרפת לנושא - פיל וויקס עם הלהיט "Jack To My Groove" - כלי תקלוט טריפי להחריד שהופך כל נקודה בסט לרותחת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיל וויקס תביא לי קוראסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפינתו האהודה "אחי מה זה הטראק ששמת עכשיו?" שאלתם אותי על החידוש המדהים של Pezzner ל-"About Love" של רוי דוויס ג'וניור, זאת כחלק מפרויקט הנבירה מחדש של לייבל ההאוס האהוב עליי בכל הזמנים Classic. רבים מבין הקוראים הקבועים שלנו יודעים ודאי כי לרוב חידושים או גרסאות מחודשות עושות לנו חלחלה, אך הפעם מדובר לשם שינוי באינטרפטציה מחודשת שעושה חסד למקור כאשר היא מפנה אותו לכיוון מוזיקלי חדש - המנון. ואף לא מילת תואר נוספת אחת. להתראות ברחבה.

האזנה נוספת:

Phil Weeks - Live @ Rex Paris (MPC + 909) March 2012

DJ Sneak - Fabric 62 Promo Mix

Tripmastaz - Live at Bo Terrace

הפלייליסט:

00:00 Hakimonu - Cadence 2 (Hakimonu)
03:13 Daschuoad - Extensive Talk (Original Mix) (Highgrade Records)
08:10 Nicola Maunder - Let Go (Leena Music)
11:16 Phil Weeks - Jack to my Groove (Robsoul Recordings)
17:17 Tripmastaz - Roll Dat (Magnetic)
19:20 Luca M - Funk My Sax (Inmotion Music
24:35 Noeh Gomez - Sally (Magnetic)
29:27 Roy Davis Jr - About Love (Pezzner Remix) (Classic Music Company)
37:57 Shlomi Aber - Dance Trippin' (Be As One)
41:15 DJ Sneak - Different Shades Of Clouds (Ramon Tapia Remix)
46:07 DJ W!ld - For Your Play (Jonk Records)
50:00 Cuatero - Mama (Witty Tunes)
55:05 Chris Carrier - Planet Patrol (Off Recordings)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully