וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בלופ 25: להתראות, אוגוסט

30.8.2012 / 0:24

הקאסט נפרד מהחודש הכי חם בשנה עם כמה להיטי אלקטרוניקה ממיסים במיוחד, ועל הדרך חוגגים את הפירוק של Swedish House Mafia

עבור רבים, הרגע המשמעותי ביותר של קיץ 2012 הוא זה שבו שלושת חברי Swedish House Mafia הודיעו שהם מפרקים את החבילה וחוזרים לקריירות הסולו שלהם. גם מבלי שמגזינים דוגמת Mixmag או DJ Times יכתירו את השלושה בתור הביטלס של תעשיית הדאנס, ברור שהצלחתם וכל המטען התרבותי-מוזיקלי שהם סוחבים על גבם ראוי ללגלוג וכעס מצד כל מי שלטענתו נושא את לפיד "הרוח האמיתית" של ההאוס והטכנו. גם מערכת החיים בלופ מאמינה כי פירוקם של השלושה איננו יום אבל, וזאת בלשון המעטה. אז כדי לחגוג את העובדה שכעת ישנו מקום פנוי בצמרת לדי ג'ייז ומפיקים אשר הולמים יותר את רוחנו - ערכנו והגשנו עבורכם את מיטב רצועות ההאוס והטכנו שיש לסוף אוגוסט להציע עבורכם. תרימו!

swedish house mafia. Carlos R. Alvare, GettyImages
ברוך שפטרנו. Swedish House Mafia/GettyImages, Carlos R. Alvare

הקאסט נפתח הפעם ברוח עליזה וקיצית יותר מאי פעם עם סינגל חדש של מיסטר V - בן טיפוחיו של לואי וגה, אשר מייצג נאמנה את רוחו של ההאוס הניו יורקי מהפן הסולפולי שלו. "Coquito" או "Move Your Body" באנגלית, הוא שילוב מושלם של כל מה שפרסם את V מלכתחילה, ראפ שובבי על מצע של מקצב האוס שבטי ומרומם - מדובר בלהיט היסטרי. תוסיפו לכך את הסט המבריק של הבחור בתחתית העמוד והבטיחו לעצמכם סןף שבוע מיוזע ברוח קאריבית - ירון טראקס, לטיפולך.

רוחה של ניו יורק ממשיכה משם עם עוד צמד רצועות מלהיבות, הראשונה "Sandulivi" מאת Pablo Fierro, מפיק שמחזיר למונח "Latin House" את הכבוד הראוי לו בטראק שיכול להיכנס לקייס של לוסיאנו ודני קריביט באותה נשימה. השני הוא Francesco Tarantini, מעמודי התווך של סצינת הסולפול האוס האיטלקית, שמגיש תקליט סולפול האוס אינסטרומנטלי חדש שמסגיר השפעות דניס פרר מרובות. לאחר מכן מפציע רימיקס מהורהר מלנכולי ומופלא של Murat Tepeil ל-"No Fish In Detroit", סינגל חדש מאת Damiano Von Erckert, שהוא עוד ריליס מופתי של הלייבל Ava, לכל מי שתר אחר מקור ראוי לדיפ האוס ברלינאי טרנדי - זו לגמרי הכתובת האידיאלית.

האווירה המהורהרת של המיקס בשלב זה מתפוגגת עת מיזוגו של "Heart To Find", טראק חדש של Mat.Joe שמתבסס על נוסחת אקפלת אר נ' בי נשכחת פוגשת בבייס ליין אלקטרו-קלאשי מעודן – מדובר בלהיט פוטנציאלי אדיר נוסף מבית הלייבל Off Recordings אשר לא נח לרגע. עוד בתכנית האמנותית ניתן לפגוש גם ברימיקס של ג'רום סידנהאם (שמגיע לישראל בקרוב) שנותן טק האוס שבטי והיפונטי כיאה וכראוי להפקה המחודדת כשלו. אחריו "I Can't Do Without You", בו דוגמים הצמד Supernova את קולו של מארווין גיי באחד מלהיטי הקיץ הלוהטים ביותר כרגע - מתנת תאגיד ההאוס Defected.

לסיום, בפינתו האהודה "אחי מה זה הטראק ששמת עכשיו?", מופיעים לא אחרים מאשר הצמד Booka Shade עם סינגל חדש לאחר שנה של שתיקה. "Tommorow Belongs To Us" הוא אולי יותר משאלת לב מאשר הבטחה, אך באינפלציית המוזיקה של ימינו מדובר בנאמבר אימתני למדי, כזה אשר בידיים נכונות יכול להפוך רחבה על פיה. נתראה בתקרה.

להאזנה נוספת:

פלייליסט:

00:00 Mr. V Feat. Miss Patty - Coquito (Move My Body) (Sole Channel)
07:14 Pablo Fierro - Sandulivi (Original Mix) (Vida Records)
11:30 Francesco Tarantini - I Was (Original) (King Street)
16:40 Damiano Von Erckert - No Fish In Detroit (Murat Tepeil's Remix) (Ava)
21:22 Mat.Joe - Heart To Find (Original Mix) (Off Recordings)
25:00 Booka Shade - Tommoro Belongs To Us (Club Mix) (Dim Mark Records)
29:31 Edo Pietrogrande - Listen Here (Jerome Sydenham's Remix) (Ibadan Records)
36:08 Sepehr - Apple Bottoms (Anabatic Records)
40:10 Todd Emerson Feat. T.W.I.C.E - Play The Game (Todd Emerson Remix) (My Favrite Robot)
44:40 Aki Bergen - Boiled Egg (Kittball)
50:00 Supernova - I Can't Do Without You (Defected)
55:12 Jem Atkins - Pushin On (Darius Syrossian Mix) (Magnetic)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully