וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בלופ 28: זה לילה סתווי

11.10.2012 / 0:34

הסתיו הגיע, הגשמים התחילו לטפטף והחיים בלופ, הקאסט האלקטרוני של יותם אבני, נותן לכם את המוזיקה האלקטרונית שתשלח אתכם לפזז על עלי שלכת

רוח סתיו מפציעה מהחלון והחיים בלופ נושם לרווחה. עד כמה שאנו אוהדים מסיבות באוויר הפתוח וקווי שיזוף של בלייניות איטלקיות פרועות באיביזה, תמיד נצביע דווקא בעד החורף כעונת הקלאבינג המועדפת עלינו. לכבוד כך ומשום שזה הוא הקו המוזיקלי הדומיננטי כרגע בתעשיית הדאנס, המהדורה ה-28 של המדור מוקדשת למיטב הוצאות ההאוס והטכנו האפלוליות של הרגע. אי אפשר שלא לפתוח מיקס המייצג את המיטב של החודש בלי סטיב באג. בשבוע החולף ראה אור אלבום האולפן השישי שלו "Noir" אשר יצא לאור בלייבל Poker Flat שבבעלותו. אני מוכרח להודות שאני מנהל יחסי אהבה-שנאה עם יצירותיו של באג כמפיק, זאת לעומת יכולות התקלוט המופלאות שלו. לא בטוח שהאלבום הזה יחזיר אותו למרכז התודעה אם כי וודאי לא יוריד מערכו הרב. לא פחות משתי רצועות מתוך האלבום המדובר של החודש פותחות את הקאסט, מה שמאפשר לכם להכריע את הדעת לגביו מאחר ואני טרם הצלחתי.

לאחר שתי הרצועות של באג מופיע אליל האלקטרו-קלאש טיגה עם "The Picture" זאת מתוך התקליט החדש שלו המהווה את הריליס המאה(!) של הלייבל קרוסטאון רבלז. כצפוי מיצירתו של טיגה, מדובר במחווה משעשעת ולא רשמית לפרינס בה מפציע טיגה בשירה עם קולו המבויש, כל זאת על מצע בעבועי אסיד גועשים - להיט. אל הדרך למחוזות מוזיקליים עמוקים ומהורהרים יותר מוביל אותנו בבטחה בנו של אלוהים, סאשה, אשר מפתיע עם רימיקס שלו לסינגל חדש של חברי הוט צ'יפ. סאשה מעולם לא הצליח לגרד את יכולות ההפקה שלו אל מול התקלוט ממשיך לנסות את מזלו והפעם נדמה כי מצליח לעבור מסך. הרימיקס שלו ל"Flutes" אמנם מכיל כל אלמנט מוזיקלי נדרש אך רחוק מלהציע הרבה מעבר למקור - למשוגעי סאשה בלבד.

את קולם הענוג של הוט צ'יפ קוטעת בשלב זה רצועה מופלאה בשם "What I Might Do" מאת אחת מההבטחות הגדולות של הרגע – בן פירס הצעיר, שנחשב זה מספר שנים לאחד התקליטנים המחוננים של מנצ'סטר, ומתחיל להוציא כעת לאור מוזיקה מקורית משלו; אם חצי ממנה תתקרב לפוטנציאל של הריליס הזה, מדובר בכוכב נולד. תקליט קרוסאובר טריפי למדי המתכתב עם צליליהם של ג'יימי ג'ונס וניקולס ז'אר כאחד. קשה להאמין שהוא יישאר רלוונטי עוד שנים, אך כרגע מדובר בסינגל הנכון בזמן האידיאלי עבורו - המנון. את סמרור השיער של פירס קוטע סינגל חדש מאת Joyce Muniz, הבטחה צעירה נוספת עם שורשים ברזילאים שנטועים כעת בוינה. כיאה וכראוי לשילוב הגנטי של וינה וברזיל, ג'ויס החלה את דרכה המוזיקלית בחברתם של Kruder & Dorfmeister כאמ.סי מבוקשת בהפקותיהם השונות. "Drop In Preassure" הוא למעשה הסינגל הראשון של העלמה בטריטוריית הארבע על ארבע ועושה רושם שהיא כאן להישאר. מדובר בתקליט דיפ האוס ווקאלי יפהפה שמחזיר לייבל איכותי ואהוב כל כך דוגמאת 2020 Vision למרכז התודעה הראויה לו - פנינת חן.

לאחר מכן העניינים מתחממים בהדרגה (בכל זאת נעשה קריר בחוץ) עם סינגל חדש מאת האחים לבית מרטינז. Two Much (For Me) מתוך התקליט החדש שלהם עבור Real Tone הוא הוכחה שגם באינפלציית קטעי האוס בניחוח ניינטיז נוסטלגי יש עוד כאלה שיודעים ליצור איזון בין הנוסטלגיה לחדשנות - בובה של טראק. בשלב זה מגיעה נקודת הרתיחה של המיקס עם מה שרבים חוזים שיהפוך להמנון הגדול של הרגע - "Acid House". על פניו אין שום סיבה שבעולם שאני לא אצא מגדרי לכבוד סינגל שורשי כל כך מאת אליל נעוריי קרטיס ג'ונס, הלא הוא קאז'מיר. אבל אני מוכרח להודות שעד כמה שאני שמח לשמוע מונולוגים המפארים את תור הזהב של שיקאגו, הטראק הזה לא פוגע בעיני ועל כך כואב הלב.

ומה קורה בשאר הקאסט? שיעור ראשון בתולדות ההאוס מאחד שברוב ימות השנה באמת יודע. עוד בתוכנית האמנותית ניתן להיתקל בקולה המלאכי של רוזין מרפי בסינגל הלוהט "Flash Of Light" כאן ברימיקס האהוב עליי (וזו תחרות קשה) מאת Tale Of Us. בפינתנו "אחי, מה זה הטראק ששמת עכשיו?", זוכה Robosonic המוכר לא פחות תחת שמו האמיתי סאשה רובוטי אשר מצליח להפיח בסמפול ההיפ הופ השחוק של David McCallum חיים חדשים. זה הוא כמובן ריליס חדש נוסף של הלייבל האהוב Off Recordings שהוא אמנם פוני של טריק אחד, אבל בן זונה של טריק. עד הפעם הבאה, להתראות ברחבה.

הפלייליסט המלא:

00:00 Steve Bug - Tell Me Why (Poker Flat)
06:16 Steve Bug Feat. Formoest Poets - No Adjustments (Poker Flat)
10:57 Tiga - The Picture (Crosstown Rebels)
15:10 Hot Chip - Flutes (Sasha Remix) (Last Night On Earth)
21:53 Ben Pearce - What I Might Do (MTA Records)
27:50 Joyce Muniz - Drop In Pressure (Original Mix) (2020 Vision)
32:00 The Martinez Brothers - Two Much (For Me) (Real Tone)
36:02 Cajmere & Wayne Williams - Acid House (Original Mix) (Cajual)
39:22 Luca C & Brigante ft Roisin Murphy - Flash Of Light (Tale Of Us & Mind Against Remix)
45:20 Robosonic - The Edge (Original Mix) (Off Recorings)
51:05 Tube Berger & Milan Euringer - Lovebreak (Original Mix) (Kittball Records)
55:33 &ME - Everless (Keinemusik)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully