וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בלופ 34: המוזיקה הכי מרקידה של 2013

10.1.2013 / 0:23

הקאסט האלקטרוני של יותם אבני פותח בתרועה חגיגית את 2013 עם מיטב הטראקים הלוהטים של הרגע ומארח את צח זמרוני לסט צ'יל אאוט חגיגי במיוחד

את הקאסט הפעם, המוקדש למיטב רצועות הדאנס של תחילת 2013 פותחת, איך לא, עלמת החן מאיה ג'יין קולז. לאחר שהוכיחה בשנה החולפת כי היא ראויה לעמוד בגאון כחלק מליגת האלופות של תעשיית הדאנס, זאת בזכות כרך משלה בסדרת אלבומי המיקס היוקרתית "DJ Kicks" והתברגות למקום העשירי ברשימת מאה התקליטנים הנחשבים בעולם על פי מגזין רזידנט אדוויזר, אין ספק שקולז כאן כדי להישאר ובצדק רב. "Easier To Hide", המיני-אלבום החדש שלה הוא הוכחה מוצקה לייחוד והתעוזה שלה כמפיקת דאנס פורצת הדרך שהיא. עם טראקים שנעים בין הניסיוני והמהורהר לרקיד, זאת באורך לא קונבציונאלי של כ-4 דקות בממוצע לטראק, אין ספק שקולז היא חלק דומיננטי בכל מה שצעיר וחדש בדאנס של 2013 ועל כן מערכת החיים בלופ אוהבים אותה, וקצת מקנאים בכישרונה הרב.

את המלנכוליה המתוקה של קולז קוטעת שמחת החיים העליזה של אליל הסולפול האוס האגדי לואי וגה. בימים טרופים אלה מסיים וגה את ההכנות לקראת צאת אלבומו השמיני המהווה את החלק השלישי בטרילוגיית "Elements Of Life" הרוחניקית. על פי "Children Of The World", הסינגל השני מתוך אותו פרויקט מסקרן, אין ספק שעומדת לצאת כאן לאור קלאסיקה נוספת. היכן שדניס פרר, מיסטר וי וקוונטין האריס כשלו, וגה מנצח ומוכיח שגם אם הוא לבד בפסגה הוא לא מתכוון לחפף לרגע. זהירות, קאנון!

אם כבר בדניס פרר עסקינן אי אפשר שלא לחשוד בהשפעה הפוליטית מוזיקלית השאפתנית והמעניינת מצדו של גיבור ישראל שלומי אבר. הסינגל החדש שלו "Foolish Games" מלווה לשם שינוי בזמרת, שנשמעת הן בקולה והן בהגשתה קצת מאוד כמו Shingai Shoniwa - זו שאחראית כאמור על "Hey Hey" של פרר. הסאונד של אבר עדיין טקנואידי ומינימליסטי הרבה יותר ממה שדפקטד היו רוצים להוציא לאור, אך בכל מקרה מדובר בצעד מבורך ובביצוע טוב. כן יירבו!

בפינתנו "תנו צ'אנס לטראנס" משתתף הפעם בקאסט תקליט חדש מבית מדרשם של חבורת Innervisions אשר הוציאו כעת לאור את "Muwekma" מאת יקיר הלייבל Marcus Worgull. כיאה לנעשה בלייבל שלרגע היה חוד החנית הדומיננטית של העשור וכעת תקוע על טריפ לא ברור, מדובר בעוד ריליס שממשיך את הקו מלודי-אוריינטלי-נוגה ובאחלה פסקול לצעקות "וודקה רד-בול" אל עבר ברמנית חמוצה. דיגוויד אולי מבסוט אש, אנחנו טיפל'ה פחות. חבל.

עוד בתכנית האמנותית ניתן להיתקל במהלך המיקס גם ב-Butch עם סינגל מתוך אלבום חדש ולא רע, הצמד העולה Dusky עם סינגל מופלא בשם "Calling Me" שללא ספק ממנף את החזון המוזיקלי שלהם אל השלב הבא. ועוד תקליט חדש ומופתי של חבורת Cobbleston Jazz שעליהם גם אם הייתי מתעקש לא הייתי מוצא להגיד מילה אחת רעה. אולי קר וסוער בחוץ, אבל בדיוק בשביל זה רבותיי יש מועדונים, צאו לבלות. ולמרות שזה לא קול, קחו פאקינג מטריה!

תרגיע 02: צח זמרוני

מעבר להיותו מורה מוסמך להדרכת שיעורי מודעות דרך תנועה בשיטת פלדנקרייז, צח זמרוני הוא גם אחד התקליטנים הנפלאים ביותר שידעה תל אביב מעולם. אם זה בליין מסיבות הפאניקה, 1984 או הקאנט, לצד תקלוטים אורחים במעט ממסיבות העיר שאין הוא עורך בעצמו, זמרוני ידוע בהשכלה מוזיקלית רחבה ובאני מאמין שלו הממוטט חומות בין שוליים לזרם המרכזי. ל"תרגיע" תרם זמרוני מסע צ'יל אאוט חוצה ז'אנרים על פני חמישה עשורים. מחלוצי אלקטרוניקה קדומים דוגמת The White Noise וקרפטוורק דרך טוקסידומון, 808 סטייט ועד קרל קרייג. לפניכם מסע מוזיקלי מרטיט להאזנה בשעות שלאחר המאוחר. שתהיה נחיתה רכה.

טראקליסט:

Maya Jane Coles - Run With The Wild
Elements Of Life Feat. Josh Milan - Children Of The World
Butch - A Positive Thang
Shlomi Aber - Foolish Games
Luciano - Rise Of Angel (Andrea Oliva Remix)
DJ Mes and Sonny Fodera - No Jet Leg
Marcus Worgull, Frank Wiedemann - Muwekma (Original Mix)
Dusky - Calling Me
Cobblestone Jazz - Before That
Tiga - Plush (Ame Remix)
Kiki, Shaun J. Wright - Spending Time Together (Ft. Shaun J. Wright)

תרגיע 02 - צח זמרוני

The White Noise - Love Without Sound
Kraftwerk – Spacelab
Tuxedomoon - What Use
The Orb - Little Fluffy Clouds
808 State - Pacific State
Paperclip People - Clear & Present
Trentemoller - Moan
Kirsty Hawkshaw - Fine Day (James Holden Remix)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully