וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בלופ 40: מיטב הסינגלים של חודש מרץ

4.4.2013 / 0:01

הקאסט האלקטרוני של יותם אבני חושף את הרצועות הכי מושמעות מוועידת המוזיקה של מיאמי, ומארח את עמיחי מטיאס לסט אנין, מוקפד וחסר פשרות, ברוח הבלוק

בעוד שאנחנו, חובבי המוזיקה האלקטרונית בישראל, אכלנו מרור מהמשטרה בחג הפסח, בארץ המובטחת ארצות הברית הסתיימו בשעה טובה ומוצלחת אירועי ועידת המוזיקה השנתית של מיאמי. מלבד עשרות מסיבות פרועות, עם מיטב התקליטנים והמפיקים של כל קצוות תתי-הז'אנרים, ועידת המוזיקה ה-28 של מיאמי אירחה השנה יותר מאי פעם גם פאנלים, הרצאות והשקות מוצר חגיגיות. לפניכם מיקס מיוחד המסקר את מיטב הסינגלים של חודש מרץ, וכמה מרצועות ההאוס והטכנו המושמעות ביותר בוועידה השנה.

הקאסט נפתח עם ריליס חדש של הלייבל הצעיר והמדובר "File Under Disco". כשמו כן הוא, מדובר בלייבל וליין מסיבות בן שנה המוקדש לניו-דיסקו, כשהוא מארח כמה מהשמות הבולטים ביותר בטריטוריה המוזיקלית. "Make it hot" למשל, הסינגל הלוהט של הרגע מהלייבל, מופיע בגרסאת רימיקס של הצמד הלונדוני Idjut Boys, מחלוצי ז'אנר הניו-דיסקו. השניים החדירו ללהיט המקורי גרוב שמן וממזרי הממצב את התקליט המשובח הזה כאחד מנוגנים ביותר במיאמי השנה. לחובבי הז'אנר מדובר בלהיט בהתהוות, אך מומלץ בחום רב גם לשאר.

הוא האמנם רחוק מלהחזיק באזרחות אמריקאית, אבל פיל וויקס הפך בחמשת השנים האחרונות, לאחד מאורחי הכבוד של ועידת המוזיקה של מיאמי. לצד מורה הדרך הרוחני שלו, די.ג'יי סניק, הוא מנהיג מדי שנה את ערבי ה-Sneak Beats ו-I'm A House Gangster. צמד אירועים המהווים מכה לשוחרי הג'אקין האוס ברחבי העולם. מלבד בן טיפוחיו הנוכחי של וויקס, Jordan Peak, שהופיע השנה במיאמי לראשונה, סיפק הצרפתי הסטלן למקורביו גם סינגל לוהט שזכה לאינספור השמעות. מדובר ברימיקס חדש לטכנואיד הבלגי Kolombo, לטראק בשם "lol" אשר כולל דגימת צחוק מתגלגל (ע"ע ג'וש ווינק) וגרוב ממזרי שמעניק לכל סט טק-האוס שבלוני סקס אפיל לח ומהפנט.

לצד Supernova האיטלקים, צמד הבריטים Dusky הם ללא ספק השם הלוהט של הרגע בכל הנוגע לדיפ האוס נוסח ביטפורט. דאסקי זכו להופיע השנה במספר במות מרכזיות של אירועי הוועידה לצד כוכבי מרום דוגמת ג'יימי ג'ונס ומאיה ג'יין קולז. הסינגל הנוכחי שלהם, "Nobody Else", הוא ללא ספק מהלהיטים הטחונים של הוועידה השנה. על כן אין זה מפתיע לגלות שהוא מככב במקום הראשון בסקציית מכירות הדיפ האוס של ביטפורט מזה חודש ברציפות. כמה צפוי, ככה אפקטיבי. לחובבי הז'אנר בלבד.

הם כבר רחוקים מלהציע בשורה מוזיקלית חדשה מזה כמעט עשור, אבל הידיעה כי הצמד בוקה שייד מחמם את דפש מוד בהופעתם בישראל העניקה ללא מעט בליינים סיבה נוספת להגיע לפארק הירקון השנה. סינגל חדש שלהם בשם "Blackout: White Noise" רחוק מלהיות המנון קליט; במקום זאת מדובר בכלי תקלוט אפקטיבי לחובבי האוס וטכנו נוסח גט פיזיקל - שגם זה לא מעט. "Karrera", טראק אשר מוצע להורדה חינמית באתר הרשמי של הצמד המדובר, הוא יופי של רצועת טרייבל האוס גועשת, שהעניקה הרמה גבוהה לסטים של Murk, פיט טונג וסטיב לוולר השנה. דני טנגליה על גחלים.

זה כבר זמן רב שאנחנו עוקבים בהתלהבות אחר Joyce Muniz, הבטחת הדיפ האוס מוינה המתהדרת בשורשים ברזילאים. היא אמנם טרם זכתה להשתתף באירועי ועידת המוזיקה של מיאמי, אך תרמה השנה את אחד הלהיטים המבוקשים ביותר לרצועת החוף. "A Girl Like Me" (במקור של Mason) ממשיך להצדיק את שם הלייבל Great Stuff Records, שהוציא את הסינגל לאור. מדובר אמנם בדיפ האוס מהפן הסינתטי שלו, אך בהפקה אורגנית וחמה בהרבה מהמקובל. חמוש בדגימות שירה שקשה להוציא מהראש וגרוב משכר ששמור לרגעי חסד בודדים בז'אנר, מדובר ללא ספק בלהיט מבטיח במיוחד. בקרוב אצלכם.

הוצאה חדשה של הלייבל קלאסיק בבעלותם של דריק קרטר ולוק סלומון היא תמיד חגיגה עבורנו. "Cat Walk", מאת מפיק המינימל / טק האוס האנונימי Marc Ashken, היא רצועת האוס אירוטי ועמוק כמו שמזמן לא זכינו לרקוד. לא ברור מדוע תאגיד ההאוס המסחרי דפקטד החליט להמר דווקא עליו כסינגל שראוי לקליפ מושקע כל כך, אבל מי אנחנו שנכתיב להם את עניות דעתנו הלא קובעת. לכל מי שהתגעגע לדיסקו שיק בניחוח גלאם של מיס קיטן ופליקס דה האוסקט, הנה טראק שיעניק לכל די.ג'יי, צרור של מפיות ספוגות אלכוהול, עם מספרי טלפון של בחורות שלא כדאי להכיר לאמא.

עוד בתכנית האמנותית של הקאסט הפעם, הכשרון הקודח של דטרויט, Kris Wadsworth, ברימיקס קולח של Abe Duque, להיט פסיכדלי ומעורער נוסף מבית Ame שממקססים את החדש של Mario & Vidis וגם Marcus Worgull, ששימח אותנו בביקורו כאן בבוטלג וכעת התבקש על ידי נינג'ה טיון להיות זה שיתאים את הסינגל החדש של Fink לפנורמה בר. להתראות ברחבה.

תרגיע 05 - עמיחי מטיאס

לעמוד הקאסט
להורדת הקאסט

הנה לכם תקליטן בעל בשורה מוזיקלית אנינה, מוקפדת וחסרת פשרות אמנותיות. עמיחי מטיאס הוא אמנם כשרון מקומי מוערך עוד הרבה לפני ימי הבלוק, אך היה זה ללא ספק חזונו המוזיקלי של המועדון האהוב שעזר לעצב את משנתו המוזיקלית מחדש. בקנאות דתית לפורמט תקליטי הויניל ובבחירות מוזיקליות המותחות הקשרים תרבותיים שאף תקליטן ישראלי לפניו לא העז לבצע, המיקס שתרם לכבודנו עמיחי מטיאס הוא תצוגת תכלית מעוררת התפעלות. מדטרויט ביטדאון דרך דיסקו, Fאנק ואסיד האוס, הנה שיעור מעלף בתקלוט הרמוני, ועדות אותנטית לרמה גבוהה של "נגינת" מוזיקה בעזרת המוזיקה עצמה. ליל מנוחה.

הטראקליסט המלא:

Jkriv & The Disco Machine - Make it hot (Idjut Boys hot mix)
Kolombo - Lol (Phil Weeks Remix)
Brothers In Progress - Gamblee
Dusky - Nobody Elase
Booka Shade - Karrera
Mason - A Girl Like Me (Joyce Muniz Space Girl Remix)
Stefano Ritteri - Nothing Stays The Same
Kris Wadsworth - It's Time (Abe Duque Mix)
MarcAshken feat. SOS - Cat Walk
Marco Passarani - White Chocolate
Mario & Vidis Feat. Barbarossa - Re: Stacks (Ame Remix)
Fink - Warm Shadow (Marcus Worgull Remix)

תרגיע:

Quest - Smooth Skin
Andrew Ashong & Theo Parrish - Flowers
Grand Prix - Grand Prix
6th Borough Project - Just a Memory
Marta Acuna - Dance, Dance, Dance
Disco Nihalist - Operator Select
Franck Roger - Don't Leave Me
The Principle Theory - Bitch
JV - Edit ChannelXXX
Stevie Wonder - Summer Soft

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully