וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בלופ 41: חומר מקומי

18.4.2013 / 0:30

הקאסט האלקטרוני של יותם אבני עדיין מתאושש בהדרגה מאירועי יום העצמאות, ומגיש לכם במיוחד לכבודו מיקס על טהרת היוצרים הישראלים הלוהטים של הרגע

את המסורת של עריכת קאסט המבוסס על מפיקים ישראלים התחיל אמיר אגוזי ב"רשמקול". מעבר לעובדה כי מדובר ביופי של אייטם ליום העצמאות, היתה זו ללא ספק הזדמנות נדירה להיחשף לתוצרת מקומית מעניינת ומבטיחה, כזאת שלא זוכה לאזכור באף מקום אחר - וחבל. כיום, יותר מאי פעם, ישנו היצע אדיר של מפיקי דאנס ישראליים. מתלת-סטפ עד דיסקו, כל תת-ז'אנר שאפשר להעלות על הדעת, מציע בימינו נציגות ישראלית מכובדת וראויה לציון. אם פעם הספיקה שעה וקצת בכדי לציין קומץ חשודים מיידים, כיום מדובר במשימה בלתי אפשרית. מהדורת יום העצמאות של החיים בלופ מציעה טעימה זעומה מהיצע הכשרונות האדיר, כשהדגש הוא גם על אלו שטרם צוינו במדור בעבר. הנה זה בא.

על הפתיח שלנו הפעם, נמרוד קציר ו-Tv.Out - השמעה בלעדית ראשונה לצמד רצועות מתוך האוסף של הלייבל המקומי וגה. מדובר בפרוייקט מבית היוצר של המשרד העצמאי לתרבות ההווה ומגזין פיקניק. "וגה" הוא לייבל שמטרתו קידום מפיקי אלקטרוניקה ערבים וישראלים כאחד. את האוסף הראשון שלהם, אשר מושק הערב, ערך ומיקסס ג'אס-אד. הוא גם יתקלט לאחר מכן במועדון הבוטלג, שזה עוד יותר נהדר.

עבור התל אביבים אין באמת צורך להציג את חן מוסקומן. אבל כעת משהחל גם להפיק, מסתמן כי בקרוב יעזוב אותנו לטובת מדינה יותר גדולה. הוא תרם לאחרונה רצועה ללייבל I'm a Cliché, זה שגם הימר על רד אקסס שלנו כהבטחה אדירה. ואם לסמוך על קוסמו ויטלי שיודע לאן הרוח נושבת, בקרוב נזכה לשמוע פנינים נוספות ממוסקומן, מעבר להופעותיו בעמדה. אחריו מופיעה במיקס רצועה בעלת פוטנציאל אדיר להפוך ללהיט ענק. מדובר בחידוש קולח להפליא לשיר "Crazy" של סיל. על הביצוע הנפלא, שיותר מכל מזכיר בעיבוד ובסאונד עבודות של מסאו פלקס, אחראי כוכב ישראלי עולה נוסף. קוראים לו רן סלמן.

לאחר מכן מופיע טראק מאת רוני נחום. כמי שהספיק עד כה להפציע בלייבלים כמו Sweat Lodge ו-Future Classic, ואף לזכות לרימקסים מאת Mark E או Alex Agore, אין ספק שמדובר בהבטחה גדולה. הריליס האחרון שלו, "I Wish", הוא פנינת דיפ האוס עגמומית ומהורהרת. שווה לעקוב אחר הבחור המוכשר. לא רחוק מאותה שכונה, אפשר להיתקל במיקס גם באדון חיים רוזנהפט. למי שלא מכיר נספר כי חיים הוא אחד היוצרים הפוריים ביותר שידענו במדינה. הוא אחראי כבר על מעל מאה ריליסים תחת כינויים שונים, כשהוא מזגזג בין כל מגוון תתי-הז'אנרים המצויים בין טכנו להאוס. הנה לדוגמא ריליס עדכני משובח שלו, זה שמופיע גם במיקס שלנו.

עוד במהלך המיקס על טהרת ציון, מספר פיגורות שבשלב זה כבר אין באמת כל צורך להציג. ניר שושני (המוכר גם כ-Hujaboy), לצידם של שאר חברי Punch Music, מייצגים את ישראל כמפעל לייצור טכנו משובח בכל רחבי העולם. במיקס החגיגי שלנו הוא מופיע עם "Winter Thorns", אחד מהטראקים המלהיבים ביותר שהוציא לאחרונה. ז'אן קלוד גברי, הלא הוא עידן (האליל) גבריאל, מלבד שיתוף פעולה עם דימטרי פרום פריס, כובש שוב ושוב את מצעדי המכירות של ג'ונו. כל זאת בזכות עריכות מעלפות לקטעי דיסקו שהעולם שכח. להמחשה מופיעה כאן "Midnite Riddim", רצועת דיסקו מכשפת בקסמה - לא לחובבי הז'אנר בלבד.

ולסיום, אי אפשר שלא לארח במיקס את הריליס החדש והנפלא של דיפה ובירי, צמד הכוכבים העולה שלנו, שמוציא כעת אלבום בכורה. מעבר לעובדה שהמוזיקה שלהם נתמכת בהתלהבות על ידי כל פיגורת טכנו חשובה מדריק מאיי ועד מארק רומבוי, כעת הם לוקחים חלק משמעותי באינטרנשיונל ג'יגולו רקורדס, אחת מחברות התקליטים המוערכות ביותר בתולדות הטכנו מעולם. זה סיוט לנהל פה מועדון, סיוט לקיים פה מסיבות, אפילו בערבי חג. אבל טוב לרקוד בעד ארצנו. יותר מכל מקום אחר בעולם.

הטראקליסט המלא:

Tv.out - Levantine
Nimrod Katzir - Myth
Moscoman - I'm a Cliche Edit Service 11
Ran Salman - Going Crazy
Roni Nachum Feat. Kathy Diamond - I Wish
Rex Axes - Queen Spade
Nir Shoshani - Winter Thorns
F3 - My Life
Jean Claude Gavri - Midnite Riddim
Jerome C. - Incomplete (Feat. Einat)
Rosenhaft - Know Wan Nose
Deep'a & Biri - Tears

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully