וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 04: הקסם של קמרון קרואו, העצב של אליוט סמית'

23.11.2011 / 7:18

בלוג הרוקנרול של מני אבירם מגיש לכם את הניצוצות שבין הבמאי קמרון קרואו, קאבר לנירוונה ושיר "אבוד" של אליוט סמית'

אוזן מוזיקלית

קמרון קרואו ומאט דיימון על הסט של הסרט "we bought a zoo". imdb
הלו טייגר. קמרון קרואו ומאט דיימון על הסט של "We Bought a Zoo"/imdb

בחודש הבא ינחת סוף סוף הסרט החדש של מי שהוא ככל הנראה הבמאי האהוב עלי, קמרון קרואו ("סינגלס", "כמעט מפורסמים", "ונילה סקיי", "ג'רי מגווייר" ועוד מלא). מה שעושה אותו לפייבוריט שלי היא העובדה שקרואו אוהב מוזיקה לא פחות, אם לא יותר, משהוא אוהב קולנוע. המוזיקה נוכחת במלוא הדרה בכל פריים בסרטיו, ולא פעם הוא אוהב את אותה המוזיקה שאני אוהב, עם דגש על רוקנרול (ועם עוד יותר דגש על פרל ג'אם. אגב, קרואו היה נשוי לננסי ווילסון, ממנהיגות להקת הרוק הנשית Heart, ויש להם שני ילדים משותפים. קפצו ל"פצצה מהעבר" כדי לסגור מעגל).

ב-"We Bought a Zoo", בכיכובם של מאט דיימון וסקרלט ג'והנסון, קרואו דווקא חותך ממחוזות הגיטרות וחובר לקול מאחורי סיגור רוס האיסלנדים, ג'ונסי, ממנו הוא ביקש לכתוב את הפסקול של הסרט. ג'ונסי כמובן הסכים, והתוצאה, אם לשפוט לפי הטעימה הראשונה ממנו, עליה חתומים ג'ונסי וקרואו ביחד, היא קסם. עכשיו רק צריך שהסרט ישחק באותה הליגה (זה לא תמיד קורה במקרה של קרואו).

"Jónsi –"Gathering stories

"The Maccabees – "Pelican

הלהקה עם השם השנוא עלי בעולם חוזרת עם סינגל חדש שמאפשר לי לשנוא אותה קצת פחות. רמה גבוהה של רוקנרול גיטרות אנגלי, סוחף ומבטיח. מתוך אלבומם השלישי, "Given To The Wild", שייצא בינואר. זה לא יעזור לקבוצה שלהם בדרבי ביום ראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"Caveman – "Great Life

הניו יורקים - או ליתר דיוק, הברוקלינאים - הכי נכונים של הרגע, עם אלבום בכורה בשם "Coco Beware", שזוכה לקבלת פנים חמה. אינדי-פופ מלודי שראוי לתשומת לב.

"Coastal Cities - "Thinktank

קוסטאל סיטיז, מהיי וויקומב, אנגליה, הם רק בני 17 (!), אבל אם ככה נשמע סינגל הבכורה שלהם, עתידם בין דפי ה-NME לפניהם.

"(The Big Pink - "Hit The Ground (Superman

יש משהו ניינטיזי בשיר החדש של ביג פינק האנגלים (שמסמפל את הלהיט היחיד בקריירה של לורי אנדרסון), שלא לומר גלגלצי-ניינטיזי, אבל תשפטו בעצמכם. מתוך אלבומם השני, "Future This", שייצא בינואר בהפקתו של פול אפוורת' (אדל, פלורנס אנד דה מאשין ועוד).

"Howler - "Back Of Your Neck

הסינגל החדש של הלהקה המאוד צעירה הזו ממיניאפוליס, שמסומנת בימים אלה על ידי אלה שאוהבים לסמן בתור אחד השמות החמים של 2012. הם כרגע מחממים את ה-Vaccines באנגליה והקטע הזה לקוח מתוך אלבום הבכורה שלהם, "America Give Up", שייצא בינואר. תקשיבו ותורידו.

"Male Bonding - "Aneurysm

"Endless Now", האלבום השני של האנגלים שיצא השנה, עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. עכשיו הם מנסים את כוחם עם הבי-סייד של "Smells Like Teen Spirit" ההוא. לא לגמרי שונה, עדיין עוצמתי.

"Neon Indian – "Hex Girlfriend

לאלן פאלומו הטקסני היתה שנה מצוינת, עם אלבום בשם "Era Extrana" שאני מאד מחבב. זה קליפ חדש שנותן הצצה למה בדיוק קורה על הבמה כשההרכב מופיע.

"Damien Jurado – "Nothing Is In The News

לא ממש מכיר את ג'וראדו הסיאטלי, אבל דבוק לקטע הסבנטיזי החדש שלו. חייבים להמציא פסקול של סרט רק בשבילו.

"J Mascis – "Circle / I've Been Thinking

הסינגל החדש של מאסקיס הוא קאבר מרגש לאדי בריקל שהופיע בגרסת הבונוס של "Several Shades of Why", אלבום הסולו היפהפה שלו שיצא השנה. הבי-סייד שלו מרגש לא פחות.

אליוט סמית' - "Misery Let Me Down"

שיר "אבוד" של אליוט סמית' צץ בימים האחרונים. הוא בוצע כחימום במסגרת סשן שהקליט ברדיו הסטודנטים של אוניברסיטת מרילנד ב-1997, הוא קצרצר וגם הוא מדויק וטובע בעצב עוטף כל.

פצצה מהעבר

סגירת המעגל המובטחת. Heart, הלהקה שאותה הובילו האחיות ננסי ואן ווילסון קמה כבר בשנות השבעים, והפכה לאחת מלהקות הרוק הנשיות המצליחות בהיסטוריה, עם מכירות של למעלה מ-30 מיליון אלבומים ושורה של סינגלים שכבשו את המקום הראשון. השיא היה עם בלדת הרוק המושלמת הזו, "Alone", ב-1987. אבל זה לא נגמר שם, ולא רק שהארט עדיין פעילה היום, אלא שהיא עושה את זה בהצלחה מסחרית לא מבוטלת ובקיץ האחרון אפילו חיממו את דף לפארד בסיבוב ההופעות האחרון שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully