וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה גולשת 29: החופש הגדול

הילית וולברג

25.3.2013 / 1:15

חג החירות הוא הזדמנות להגיד תודה לאינטרנט על המתנה שהעניק לנו: החופש לצפות בהארלם שייק, כלבים נוחרים, תמונות מביכות ממועדוני לילה וגיפים דביליים. והכל כאן

מאחר וחג הפסח הוא חג המסמל חירות וחופש, מה הולם יותר מלחגוג את החופש שמסמל העולם הדיגיטלי החדש? האינטרנט הוא הפוסטר בוי המודרני של חופש המידע ורק בשבוע שעבר בא הדבר לידי ביטוי ממשי כשאהרון שוורץ, המתכנת הגאון ששם קץ לחייו בתחילת השנה, קיבל לאחר מותו את פרס חופש המידע על שם ג'יימס מדיסון על פועלו למען זרימת מידע חופשית.

אין ספק שהעולם הדיגיטלי נותן במה למצוינות והאינטרנט משמש כאחד מהכלים החשובים לשמירה על חירויות הפרט, אבל כשהאינטרנט לא עסוק בלהציל את העולם, הוא צופה בסרטונים מטופשים ביוטיוב. לכבוד חג החירות קובצו להן יחדיו כמה מחירויות האדם החשובות ביותר, בגרסה האינטרנטית החשובה-פחות שלהן.

חופש התנועה (הזכות לנוע בסטייל)

רוצים לזוז כמו Psy? מתים לדעת את צעדי הריקוד של ביונסה? רוצים לרדת לשורש ההארלם שייק המקורי? האינטרנט נותן לכם את החופש לזוז בסלון כאילו אתם מינימום מדונה והוא מפוצץ באנשים שמקדישים כמה שעות מחייהם כדי ללמד אתכם לרקוד. אדריאן ואן אוין ייתן לכם מבוא לריקודי מועדון בסיסיים, חמישים במספר, כמו הממטרה, הג'ון טרבולטה, השאפל והצעד הנודע של ביונסה בקליפ ל- Single Ladies. ואם כבר, למה לא ללמוד גם את הריקוד כולו? חופש פסח הוא ארוך.

טוויטי מ-Howcast הלימודי, יכולה להציע לכם את הגרסה המצונזרת יותר עם לימודי תורת ה-Twerk - שהיא למעשה היכולת להזיז את הישבן ורק את הישבן ויותר מכך, כל לחי בנפרד. כדי לקבל מושג ויזואלי עוד בטרם תחליטו להתמסר לחיי הטוורק, צפו בקליפ הנפלא הזה (על אחריותכם) של Lady (ללא שם משפחה) ושירה הקליט להחריד "Twerk". החבר'ה ב-Howcast יכולים בכלל לספק לכם תובנות תנועה חדשות, כמו למשל איך לרקוד את הדוגי.

אם לימודי היפ הופ מושכים אתכם יותר, פרופסור לוק ממהאלו.קום ייקח אתכם, אם תרצו, לכמה דקות קסומות בעולם המופלא של ההארלם שייק המקורי, זה שהומצא על ידי תושב הארלם בשם אלבי ב-1981 ונחשף עוד ב-2001 עם הקליפ של ג'י דפ ל-"Let's Get It" (הרבה לפני שהוא עלה על העצבים). אחרי הכל, האינטרנט נותן לכם את החופש לזוז בצורה מטופשת מול מסך המחשב שלכם. לא תיקחו?

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

חופש הדת (החופש לשלוח ברכות פסח במייל)

הגיעה עונת החגים ואיתה גם הלגיטימציה לשלוח במייל קבוצתי לכל הסבים, הסבתות, הדודים והדודות וקרובי המשפחה הרחוקים, ברכות חג שמח. במקום להתקשר ולאחל את הברכה באופן אישי, החלטתם לשלוח מייל ועל כן רצוי שתשקיעו בחיפוש. כדי להקל עליכם, כמה מקומות חשובים לבקר בהם לפני שלוחצים send.

אלון שטיאט ודורי אדר יצרו עבור הארגון הפילנתרופי קרן שוסטרמן ברכת פסח קצת אחרת. הם נתנו לילדים חמודים לספר את סיפור יציאת מצרים, ואז איירו את החלקים המדויקים יותר ופחות שלו לכדי סיפור פסח מקורי וחמוד להפליא. סוף סוף ברכה לא שגרתית ומקורית לשלוח למשפחה ולחברים.

אם עוד לא יצא לכם להכיר את החברים מאחורי "בובל'ה פליז", פסח הוא תזמון מושלם להתוודא אל היהודים הכי הארד קור בשכונה. בפרק החדש ביותר הם ידגימו כיצד תוכלו להכין הגדה עם סטייל, והפרק שלפניו מוקדש כולו למאנצ'יז לכבוד החג, נטול חמץ כמובן. ואל תתנו לעובדה שעכשיו פסח להפריע לכם לראות גם את פרקי חנוכה ופורים של הגנגסטרים היהודים. השכלה על חגים ומועדים אף פעם לא הזיקה.

הערוץ של אש התורה, הארגון שהסניף האמריקאי שלו עושה פלאים ויראליים בכל הנוגע לברכות חג. החג הזה הם העלו את הסרטון המציג את חג הפסח כפי שהיה נראה בעידן של תקשורת דיגיטלית. סבתא כנראה תצחק. אופציה מרגשת יותר תמצאו בסרטון נוסף של אש התורה, בכיכובו של צ'רלי הררי הפוטוגני, שירגש אתכם עם סיפור מיוחד לפסח. אם אתם מחפשים אופציה מוזיקלית יותר, הברכה של השנה שעברה מבית אש התורה תופסת גם הפסח עם הרפסודיה הבוהמית לפסח. הדודה והדוד לא ישימו לב שחלפה לה שנה, זה כמעט בטוח, אבל אם בכל זאת חשוב לכם להישאר עם היד על הדופק בעולם הברכות הווירטואליות, תוכלו תמיד לסמוך על המכביטס, תופעת האקפלה היהודית, בברכה מזמרת טרייה לחג הפסח הנוכחי בסגנון "עלובי החיים" הטרנדי. בתפקיד ראסל קרואו: פרעה, בתפקיד אן הת'אווי: העם היהודי.

אם אתם רוצים להגיד הרבה במעט, יכול להיות שברכת וידאו מזמרת היא בכלל לא בשבילכם. הפסח הזה, למה שלא תשלחו ליקיריכם GIF פסח אטרקטיבי ומשעשע? הנה מבחר גיפים לשימוש חופשי:

משחקי מילים

סדר נעים

וברכה לאוהבים

חופש העיסוק (החופש ללמוד מקצוע חדש באינטרנט)

לקשור עניבה? למדתם ברשת. לפרוץ אייפון? למדתם ברשת. הרשת יכולה להפוך אתכם למתכנתי מחשבים, מומחים לתזונה אורגנית וחלק מאיתנו הפכו למינימום רופאי משפחה הודות לפורומים בנושאי בריאות (ע"ע חיפוש בגוגל: "נקודות אדומות במצח ויובש בלשון". תוצאות החיפוש: היפוכונדריה). סרטוני ההדרכה ברשת הם דרך נפלאה לנצל את חופש פסח לרכוש מיומנות חדשה ומרגשת שתוכלו להשוויץ בה בשיחות סלון שלא הולכות לשום מקום או להגשים חלום מקצועי ישן. למשל: איך לפרוץ מנעול, איך להפוך לסוחר סמים, איך לקשט את משקפי השמש שלכם, איך להפוך לאפיפיור, איך לעצור את שינוי האקלים העולמי ואם כס האפיפיור או הצלת העולם פחות מעניינים אתכם, תמיד תוכלו לפנות לבלוג של ג'נה מרבלס שתלמד אתכן, או אתכם, איך לאפר את החזה שיראה גדול יותר. אליהו הנביא הביא מתנות שוות השנה.

חופש ההתארגנות (החופש להתאגד בפייסבוק)

לכולנו יש את החופש להתארגן ולמחות, אבל רק באינטרנט יש לנו את החופש להיות חלק מקבוצה, בלי לצאת מהבית. באמצעות פייסבוק כמובן. רוצים להיות חלק ממשהו גדול? אתם חופשיים לעשות זאת ולמה שלא תתחילו במספר קבוצות ועמודים אטרקטיביים במיוחד. למשל, עמוד שקושר את כל אוהביו תחת המכנה המשותף הנהדר הגורס כי כולנו אוהבים לצחוק על אנשים שיכורים שעושים פאדיחות, או במילים אחרות: "תמונת מועדון הלילה המביכה של השבוע". על לא דבר. ואם כבר, וודאו שאתם עושים לייק לעמוד "Theories of the deep understanding of things" ולא תצטערו. אם אתם מחפשים התארגנות כחול-לבן עם ערך מוסף נסו גם את "הרהורי צעצוע" ו"כותרות עלובות", כדי לקבל סאבטקסט בפליימוביל או מבט ביקורתי נוקב על התקשורת בהתאמה.

כמובן שאם אתם מעוניינים להיות חלק ממשהו גדול יותר, למה שלא תצטרפו לקבוצת "אם מיליון אנשים יצטרפו לקבוצה יהיו בה מיליון אנשים" שחסרים לה רק עוד מיליון פחות 117 אנשים כדי להגשים את מטרתה. על הדרך תוכלו לאתר לינקים ורעיונות ל...כל דבר.

חופש הביטוי (החופש לבטא רגשות)

אתם יכולים לשחק אותה קשוחים בעולם האמיתי כמה שאתם רוצים, אבל נסו להישאר עם עיניים יבשות אל מול הררי החמידות המוגשים לכם חופשי חופשי באינטרנט, מדי יום. החופש לבכות מול המחשב בגלל ילד מרגש, לקבל צמרמורת בגלל גור פנדה, להתרגש מהצעת נישואים כאילו אתן נסיכות של דיסני, לפלוט אנחה של אושר בגלל חתול - תגידו מה שתרצו, אבל זו זכותכם הדמוקרטית. הנה כמה הצעות הגשה, רק וודאו שאף אחד לא מסתכל. חופש פסח חופשי ומאושר לכולנו.

כלב לומד לתפוס

הצעת נישואים מרגשת

אבא ואמא מגלים שהם הולכים להיות סבא וסבתא

פספוסי פינגווינים

נערת פרחים צווחנית

ילד בן 9 מדבר על משמעות החיים

חתול שוער

כלב נוחר

  • עוד באותו נושא:
  • פסח 2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully