וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלבום הבא של גפן: בלעדי בארומה

גלי ברגר

6.2.2007 / 12:34

הרשת תתחיל למכור דיסקים כפי שעשתה רשת הקפה סטארבקס. מתכננת להגיע לנתח של 20% משוק המוזיקה בתוך שלוש שנים

ארומה ישראל החליטה לנצל את 64 נקודות המכירה שלה לא רק למכירת לקפה, אלא גם למכירת מוזיקה: הרשת משיקה את "Aroma Music Bar" - מותג המוזיקה שיכלול דיסקים של אמנים ישראלים אשר יופקו במיוחד עבור ארומה ויימכרו אך ורק בסניפיה.

בשלב הראשון, ימכר בסניפי ארומה דיסק אוסף שירי אהבה של אביב גפן. ארומה תשקיע בהחדרת המותג מיליון שקל, וכבר בסוף השבוע הקרוב יופיעו בעיתונים מודעות פרסומת לדיסק. הדיסק יושק ב-30 אלף עותקים שימכרו בלעדית בסניפי ארומה ישראל, ב-59 שקל לעותק.

הרשת חתמה עם שלוש חברות ההפצה הגדולות - הליקון, הד ארצי, ו-NMC, לשיתוף פעולה עם האמנים שתחת ייצוגם.

הרעיון מבוסס על המודל הקמעוני Hear Music של רשת סטארבקס בארה"ב. לדברי ארומה, המודל הפך את סטארבקס, תוך מספר שנים, לגוף בעל היקף מכירת הדיסקים הגדול ביותר בארה"ב, ותחת Hear Music כלולים תחום הפקת דיסקים בלעדיים לרשת, חנויות מותג, ערוץ רדיו עצמאי ועוד. אמנים מפורסמים כגון שריל קראו ובוב דילן בחרו בשנים האחרונות להוציא את התקליטים שלהם בלעדית ברשת סטארבקס.

השאיפה של ארומה היא להגיע למצב בו אמנים יבחרו להשיק את הדיסקים שלהם אצלם, שכן הם מציעים מספר רב של נקודות מכירה, בפריסה במקומות מובילים בעלי תנועה ערה של אנשים. לרשת יש 64 סניפים והיא אמורה להגיע לפריסה של כ-100 סניפים תוך שנתיים.

לדברי נעם ברמן, סמנכ"ל השיווק של ארומה ישראל ומבעליה: "100 אלף הלקוחות אשר עוברים בכל יום בסניפי ארומה ישראל הופכים את הרשת לפלטפורמה אידיאלית למכירת מוצרי מוזיקה, בניגוד לרשתות המוזיקה המסורתיות אשר מעניקות מענה חלקי בכל הפרמטרים הללו.

אנו שואפים להפוך לתו תקן בתחום המוזיקה הישראלית, ולתפוס בתוך שלוש שנים נתח שוק של 20 אחוזים, עם מכירות של 100 אלף דיסקים בשנה". להערכת ארומה שוק המוזיקה בישראל מגלגל כ-120 מליון שקל בשנה, עם 2.5 מליון דיסקים שנמכרים בשנה.

ארומה היא לא הרשת הראשונה שמוכרת מוזיקה לצד הקפה. רשת ארקפה, השיקה לפני כשבע שנים אלבום ג'אז בשיתוף הד ארצי. עד כה הרשת הוציאה כבר 4 דיסקים של מוזיקת ג'ז שמופצים על ידי הליקון גם בנקודות מכירה נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully