וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוצרים השתלטו על אולפן ערוץ 24 בנמל

ענת קם

31.3.2009 / 18:19

אחת היוצרות אף הצליחה להכנס לשידור ובאמצע דבריה החל הערוץ לשדר קליפים. ערוץ 24: "יוצרים אינטרסנטיים פוגעים באמנים"

נעם כהן

צילום: נועם כהן, עריכה: נעמה דרור

כמה עשרות יוצרים פרצו בשעות אחר הצהרים לאולפן השקוף של ערוץ 24 בנמל תל אביב. היוצרים מחו על הקצאת מיליוני השקלים על ידי קשת להשקת האולפן החדש בתקופה בה הם נאבקים על פרנסתם ונלחמים להשיב את הפקות המקור שהוקפאו.

אחת מנציגות היוצרים הצליחה להכנס לאולפן השקוף ורואיינה על ידי זוכת "האח הגדול" שפרה קורנפלד והעיתונאי קובי אריאלי. בראיון אמרה היוצרת כי "מפגן הראווה של קשת לא מעודד יצירה". בתגובה שאל אריאלי: "זה משנה אם מקדמים אמן כזה או אמן אחר?". בשלב מסוים הופסק הראיון ושודרו קליפים במקומו.

למקום הוזעקה משטרה ושתי מפגינות עוקבו לחקירה. כמו כן הודיע אחד המפגינים, יושב ראש איגוד התסריטאים לשעבר, עמית ליאור, כי בכוונתו להגיש תלונה נגד אחד המאבטחים במקום, אשר לטענתו ניסה לדחוף אותו מגג האולפן. המשטרה קראה למפגינים להתפזר בטענה שמדובר בהתקהלות בלתי חוקית.

היוצרים המשיכו להפגין סמוך לאולפן השקוף, כשכמה מהם עלו על גג האולפן ותלו משם שלט של מטה מאבק היוצרים בקולנוע ובטלוויזיה. על המפגינים נמנו יושב ראש איגוד הבמאים רני בלייר, יושב ראש איגוד העובדים בקולנוע ובטלוויזיה אבירם לוי ועוד.

באתר mako ניתן היה לשמוע את אריאלי וקורנפלד משוחחים ביניהם על מפגן היוצרים. ברקע נשמעו קולות הקונטרול הקוראים לשוב לשידור רגיל וקורנפלד אמרה "זה כמו המפגינים במפעלים". מאוחר יותר שב ערוץ 24 שב לשידורים רגילים.

מערוץ 24 נמסר בתגובה: "יוצרים אינטרסנטיים בודדים פוגעים באוכלוסיה רחבה של אמנים, יוצרים ואנשי טלוויזיה שעובדים ונהנים מההשקעה הנוספת בתכנים ובהפקות של ערוץ 24 החדש. בערוץ הושקעו עשרות מיליוני שקלים שהופנו לתעשיית הטלוויזיה והמוסיקה".

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully