וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצוצים בערוץ 10: "השבוע" תבוטל, 26 עובדים יוזמנו לשימוע

3.6.2012 / 21:01

על רקע פרישת המנכ"ל ורשבסקי: לוואלה! ברנז'ה נודע כי דירקטוריון הערוץ הורה על הורדתה המידית של התוכנית. גורם בחדשות 10: צפויים פיטורים נוספים, שכר הבכירים יקוצץ

דירקטוריון ערוץ 10 הורה הערב (ראשון) על ביטולה של התכנית "השבוע", וזאת כצעד ראשון בתכנית הקיצוצים שהוכרזה בשל המשבר הכלכלי הקשה הפוקד את הערוץ, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מנכ"ל חדשות 10 בפועל, אורי רוזן, נפגש לפני זמן קצר עם אנשי מערכת התכנית והודיע להם כי 26 מעובדי הערוץ צפויים לקבל זימונים לשימוע שלפני פיטורים.

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי פינת הבירוקרטיה של דב גלהר בחדשות 10 תתבטל אף היא.

בחודש שעבר פורסם כי בחדשות 10 הוחלט למנות את אלון בן דוד ועמנואל רוזן למגישי התכנית, אותה הגישה עד היום נסלי ברדה. התכנית תרד מהאוויר כבר ביום שישי הקרוב, ובמקומה ישודר מבזק חדשות של רבע שעה.

גורם בחברת החדשות אמר הערב לוואלה! ברנז'ה כי על-פי ההערכות, במסגרת צעדי הקיצוץ, יפוטרו בקרוב עובדים נוספים, במספר דומה לזה שיעזוב בגלל הורדת "השבוע". לצד זאת, יקוצצו 15% משכר בכירי החברה ויעוכב התשלום לספקים. מחר צפוי רוזן להיפגש עם נציגי ועד העובדים בערוץ ולדון עמם בפיטורים המתוכננים.

שורת הקיצוצים אושרה על ידי הדירקטוריון לאחר שהוצגה בפניהם על ידי יואב הלדמן, עד לא מזמן סמנכ"ל הכספים של ערוץ 10 וכעת מנכ"ל הערוץ בפועל. הלדמן מונה בסוף השבוע כמחליפו של יוסי ורשבסקי שהודיע על פרישתו מהתפקיד בתום ארבע שנים עקב ניסיונות כושלים להביא לכניסתו של משקיע חדש לערוץ אשר חובותיו עומדים על סך של 60 מיליון שקלים.

ערוץ 10 מחויב לפרוע את חובו למדינה עד סוף השנה הנוכחית, והמשקיעים הפוטנציאלים מתנים את השקעתם הכלכלית בו בשינוי חקיקה שיביא לדחייה נוספת של החובות. מאז הוקם ערוץ 10 הזרימו אליו בעלי השליטה; רון לאודר, יוסי מימן וארנון מילצ'ן - יותר ממיליארד שקל. נכון לשעה זו אף אחד מבעלי השליטה אינו מוכן להעביר כספים נוספים לערוץ.

בערוץ 10 אישרו את הפרטים.

עוד בנושא:
ורשבסקי לנתניהו: "סייע במימושו המהיר של הסדר חובות לערוץ"
על רקע פרישת ורשבסקי: אבי בלשניקוב מונה לסגן יו"ר דירקטוריון ערוץ 10
"המקום הזה כל כך חבוט, שכל מהלך נוסף שקורה כאן הוא כבר על גבול האבסורד"

משבר בערוץ 10: סיקור מיוחד

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully