וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצב האומה" יורדת מהאוויר

27.12.2012 / 15:28

תוכנית הסאטירה של רשת שנמצאת כעת בשיאה של העונה החמישית, תרד מהאוויר מוקדם מהמתוכנן, זאת בעקבות התנגשות בשיבוצים בלוח השידורים עם העלייה המתקרבת של תשדירי הבחירות

(עדכון אחרון 17:20)

"מצב האומה", תוכנית הסאטירה של הזכיינית רשת שמשודרת בימי רביעי ושבת בערוץ 2, תרד מהאוויר ביום רביעי ה-9 בינואר, כשבועיים לפני מועד סיום העונה המתכונן.

"'מצב האומה' תרד מהאוויר כבר בשבוע הבא. למה? התשובות אצל הזכיינית", כתב בחשבונות הפייסבוק והטוויטר שלו גורי אלפי, אחד מארבעת חברי הפאנל של התוכנית, לצד ליאור שליין, עינב גלילי ואורנה בנאי. עוד הוסיף אלפי ש"זה הניסוח הכי מעודן ולא מתלהם שמצאתי".

"למה עכשיו? שאלה טובה, אלו שיקולי הזכיינית וזה לא שייך לשיקולים שלנו, אמר לוואלה! תרבות אבי כהן, עורך התוכנית. "אנחנו מבחינתנו נמצאים בשיא הרייטינג, הממוצע שלנו הוא 30% וזה רק לפני הבחירות שהיו אמורות להיות השיא שלנו".

- מה קרה?

"פשוט הודיעו לנו על זה היום, וזה קשור לשיקולי שיבוץ - לא קשור לפוליטיקה או לכסף. אני לא ממש רוצה להיכנס לזה, אבל עולים עכשיו תשדירי הבחירות והם חייבים על פי חוק לעלות בשעה 23:00, חשבנו שיהיה אפשרות לדחות אותנו, אבל אי אפשר, אין פינה בלוח השידורים שלא חפרנו וניסינו. זה מה שאני יודע וזה מה שאמרו לי".

- אתה לא נשמע מבואס.

"אני פשוט חייל ותיק בשטח, הייתי דומע אם הייתי מרגיש כשלון. כיוון שהתוכנית זכתה להצלחה מאוד גדולה, אני מנסה להתחנם בכך שאנחנו פורשים בשיא. קשה לפרוש במצב כזה. זו המציאות שבה אנחנו חיים וצריך לקבל את כללי המשחק. אני ממתין שההמונים יצאו לרחובות, או לפחות לפייסבוק. אם תהיה מחאה המונית - אולי ישנו את השיקולים, אולי זה יכול לעזור כי חבל - זה רגע לפני הבחירות וזו היתה הזדמנות להיות חלק מהדבר החשוב הזה".

דעה: למה אסור להוריד את "מצב האומה" דווקא עכשיו

אבי כהן. נמרוד סונדרס
אבי כהן/נמרוד סונדרס

"מצב האומה" יורדת מהאוויר - הצופים זועמים, רשת "בוחנת את האפשרויות"

"לדעתי ברגע זה אתם יודעים יותר ממני", אמרה עינב גלילי לוואלה! תרבות. "אני ממש בשוק, יש לי צער נוראי. להוריד אותנו שלושה שבועות לפני בחירות זה פשוט להפוך אותנו ללא רלונטיים וזה עצוב מאוד. אני גם יודעת שזה מסיבות של שיבוץ, ומי שמכיר אותי יודע שמבחינתי אף פעם לא מוקדם מדי לצאת לחופש, אבל במקרה הזה אני מתבאסת ממש עמוקות. זה קצת כמו שהשוטרים מגיעים ברבע לחצות ומפוצצים את המסיבה".

בזכיינית רשת אישרו ש"הכוונה הראשונית הייתה לשדר את 'מצב האומה' עד סמוך למועד הבחירות, אולם לאור שידורי תעמולת הבחירות שייחלו בערוץ 2 ב-8 לינואר אנו נאלצים לסיים את העונה מבעוד מועד".

"'מצב האומה' עלתה לאוויר מיד כשנודע על מועד הבחירות, נמסר מארז בן הרוש סמנכ"ל התוכן של רשת. התוכנית הפכה לחלוצה בתחומה ולראייה כל התוכניות שעולות בימים אלה בעקבותיה. אנו לקראת סיומה של עונה מעולה ואנחנו ממתינים בקוצר רוח לעונה הבאה.

העונה הנוכחית של "מצב האומה" היתה מהטובות בתולדותיה, עם שיאי צפייה בולטים, חלקם גם בשל הגדלת היקף הצפייה בפריים טיים של הזכייניתעם עליית "דה ווייס" לאוויר. כך לדוגמא, אתמול (רביעי) השיגה התוכנית נתון של 27.8% בעוד שבשבוע שעבר נהנתה התוכנית משיא צפייה של 33.1%. "מצב האומה" מסיימת עונה חמישית עם רייטינג ממוצע של 23.4%.

מה אתם חושבים על הורדתה מהאוויר של "מצב האומה" בטרם עת? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מצב האומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully