וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה למריבה בין חסון לאבן: ראיון עם גילה גמליאל

16.9.2014 / 11:12

פרסום ראשון: בניין רשות השידור בירושלים עדיין סוער אחרי הוויכוח שניצת אתמול בין מנהלת חטיבת החדשות לבין המגישה גאולה אבן, שנטשה בכעס את האולפן רגע לפני השידור. וואלה! ברנז’ה חושפת מה באמת קרה מאחורי הקלעים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איילה חסון לא מוכנה שזה יקרה על המסך". חסון ואבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניין רשות השידור בירושלים עדיין לא רגוע אחרי הוויכוח שניצת אתמול בין שתי העיתונאיות הבכירות של הרשות, מנהלת חטיבת החדשות איילה חסון ומגישת "המוסף" גאולה אבן, אשר נחשף בדה מרקר. הוויכוח בין השתיים הביא לכך שאבן נטשה בזעם את הבניין ולא הגישה את תכניתה "המוסף", וקדמה לו ההחלטה של חסון אשר פורסמה לראשונה בוואלה! ברנז'ה, לפיה אבן לא תראיין שרים וחברי כנסת מהליכוד, חברי מפלגתו של בעלה השר גדעון סער. הבוקר (שלישי) עדיין לא ברור אם אבן תגיש את התכנית, למרות שהיא משובצת להגשה, אך מתברר מה הצית את הויכוח הקולני.

"גאולה אבן שמה פס על הנחיות", אומר גורם המעורה בפרטים. "איילה הורתה לה, באופן ענייני, שלא לראיין את חברי הליכוד - ואז פתאום היא מגלה שגאולה הזמינה לאולפן את גילה גמליאל. בעקבות הדברים היא זומנה לשיחת הבהרה, וההשיחה הסלימה". הגורם מצביע על כך שברקע התקיימו אתמול שני אירועים של הליכוד - מרכז המפלגה כונס באשקלון ביוזמתו של ח" דני דנון, וראש הממשלה בנימין נתניהו קיים במקביל אירוע הרמת כוסית עם חברי ליכוד בפתח תקווה. "איילה לא הייתה מוכנה שגאולה תקדם את האירועים האלה בתכנית שלה, ולא מוכנה שהיא תראיין את חברי המפלגה", אומר הגורם.

מקורבי אבן: "חסון רודפת אותה"

גורם אחר מזכיר שבעצרת נגד מסקנות ועדת לנדס שבה נאמו עיתונאי רשות השידור, קראה גאולה אבן לשר התקשורת גלעד ארדן לסגור את המשרד להגנת העורף בראשותו ותקפה אותו במילים ציניות. "היא תוקפת את מי שברור היום שמתחרה בבעלה בכוונה לרוץ לראשות המפלגה", אומר גורם. "איילה חסון לא מוכנה שזה יקרה על המסך".

מקורביה של אבן טוענים, מנגד, כי חסון רודפת אותה. "את התכנית שלה היא העבירה לרצועה לא נצפית שהורידה לא את אחוזי הצפייה, ואז היא מטילה עליה מגבלות", אומר אחד מעיתונאי חטיבת החדשות, שמקטין במעט את המשמעויות הפוליטיות מאחורי הדברים. "אומרים שגאולה מייצגת את גדעון סער ואיילה מייצגת את בנימין נתניהו בקרב על השליטה של הליכוד ברשות השידור - אני לא מסכים עם זה", הוא אומר. "יש פה בסך הכל קרב אגו בין שתי עיתונאיות בכירות, ומנכ"ל זמני אחד שזה הדבר האחרון שהוא צריך".

בהקשר זה, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, לאחרונה החליט מפקד גלי צה"ל ירון דקל להפסיק את השתתפותה של חסון בפאנל הקבוע של התכנית "נכון להבוקר" כאשר בגלי צה"ל אמרו כי הוחלט לרענן את שורת המשתתפים. "דקל הוא חבר קרוב מאוד גם של אבן וגם של סער", הוסיף לכך אביב הורביץ' בטורו השבועי - וקשר בין האירועים. "בחתונת השניים, לפני שנה וארבעה חודשים, היה אורח כבוד, ואף הנחה את הערב".

חסון ואבן סרבו להגיב על המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully