וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה אלישיה קיז?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

18.4.2014 / 1:26

מה עבר על האישה שממנה יצא מצרים? כלומר, בייבי איג'יפט - בנה של אלישיה קיז, אחת הנשים המרגשות בתעשיית המוזיקה, שכבר שנים שורפת את הבמות. צפו. וואלה! סלבס און פייר

אימג'בנק GettyImages

פסח שמח! כבר נמאס לכם לשמוע על מצות, עוגיות קוקוס, מרורים ושלל קושיות אחרות? כנראה שהזמרת אלישיה קיז, דיוות ארנ'בי מוכשרת שאפילו ביקרה בישראל בקיץ שעבר, החליטה לקרוא לבנה בשם המיוחד - איג'יפט (מצרים, בלעז) - היא לאו דווקא חשבה דווקא על עשרת המכות ושושלת הפרעונים. או שכן?

כבר כמעט שני עשורים שהניו יורקית בת ה-31, שורפת את הבמות ברחבי העולם, אם בקולה המחוספס בעוד בלדה שחורה או בלהיט מקפיץ כמו "Girl on Fire", שהלהיב את המעריצים לא מזמן. בין לבין, רכשה כמה חברים טובים כמו ג'יי זי וביונסה, נישאה למפיק סוויז ביטס והפכה לאמא במשרה מלאה - וגם לאחת הדמויות הנשיות המדוברות ביותר בתעשיית המוזיקה העולמית. ידעתם שהזמרת בכלל התחילה כילדה כוכבת בכמה פרקים של "משפחת קוסבי"?

כדי לבדוק את יופיה המהפנט של "אמא של מצרים" בקפידה, וואלה! סלבס בוחנת הפנים המתועדות של אלישיה ומכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם מיס "קארמה" - כדי שתראו בעצמכם איך קיז התבגרה מאז שהופיעה לראשונה כהבטחה מוזיקלית על הבמה ועד לאושיית הגירל פאוור והיוצרת המוזיקלית המוכשרת שהיא היום.


וואלה! סלבס תקרא לבנה הבכור זימבבואה, על שם מוצאו של העובד הזר שממנו תגנוב זרע. הו, הרומנטיקה.


עוד מתיחות פנים: קמרון דיאז | סלין דיון | מילה קוניס | בן אפלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully