וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מאחורי הקלעים של "טודו בום" של סטטיק ובן אל

21.6.2017 / 18:00

חודשיים הכנה, יום צילום אחד ו-100 אנשי צוות והפקה שעבדו על הפרטים הקטנים מתלבושות מקוריות, אופנועים מעוצבים ע"י אומן טקסטיל ועד אנימציה משוגעת. בואו להציץ על הרפרנסים וההשראות של הבמאי רומן בוצ'אצקי, על המחוות לסרטים משנות ה-90' ועל מורכבות ההפקה

צילום מסך

ב-4 ביוני שחרר הצמד המצליח בישראל - סטטיק ובן אל - את השיר "טודו בום", כלומר "הכל בסדר" בפורטוגזית. כעת נחשף אחורי הקלעים של עשיית הקליפ המושקע של השיר. מתברר שבמשך חודשיים הכינו את הקליפ, צילמו אותו במשך יום אחד ו-100 אנשי צוות והפקה היו מעורבים בו. 100 האנשים דאגו לכל הפרטים הקטנים: מתלבושות מקוריות, אופנועים מעוצבים על ידי אומן טקסטיל ועד אנימציה משוגעת. בווידאו למעלה תוכלו להציץ על הרפרנסים וההשראות של הבמאי רומן בוצ'אצקי, על המחוות לסרטים משנות ה-90' ועל מורכבות ההפקה.

סיפור הרקע של השיר: לאחר מסע ארוך בין כוכבי הלכת השונים שבמהלכו השתלטו סטטיק ובן אל תבורי על כוכבים ושאבו את האושר והצבעים מהגלקסיות השונות, הם נוחתים בלב תל אביב היישר על גג בית העיר בכיכר ביאליק, ויוצאים לרחוב כדי לגלות אנשים רגילים השרויים בשגרה יום יומית. הם מחליטים להשתלט גם על הכוכב שלנו, תוך כדי שהם עוברים אדם אדם, צובעים את העיר ומכניסים בהם צבע ושמחת חיים. המשטרה, אנשי החוק והמדע ואפילו ראש העיר רון חולדאי, מגיעים ומנסים להשתלט על המהומה. אך גם הם לא עומדים בפיתוי ונשאבים לתוך הקרנבל הגדול עם 64 ניצבים רקדנים, להטוטני אש, שוטרים ואקרובטים. בין כל ההילולה הזו, חדי העין שביניכם יוכלו למצוא קריצות ומחוות לקליפים הקודמים "זהב", "סלסולים" ו"כביש החוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully