וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם Fool's Gold

10.9.2012 / 10:09

לוק טופ מלהקת Fool's Gold, שיחממו הערב את רד הוט צ'ילי פפרז בישראל, בוחר חמישה אלבומים שעיצבו את עולמו המוזיקלי - ממוזיקה אריתראית ועד "החלונות הגבוהים"

"Thomas Mapfumo & The Blacks Unlimited -" Mr Music

"הגיטרות המשתלבות והמקצבים של המוזיקה מזימבבווה יפים, נוצצים ומעוררי טראנס בלתי נגמר. לכל מי שיש עניין כלשהו במוזיקה אפריקאית, האלבום הזה הוא חובה".

החלונות הגבוהים - "החלונות הגבוהים"

"אני בדרך כלל אוהב מוזיקה פופ מכל העולם, במיוחד את האופן שבו מסורות עממיות מתערבבות עם מוטיבים של תרבות הפופ המערבית. האלבום הזה הוא דוגמא מרתקת לכך, והוא חלון נהדר למדינה שנמצאת כל כך מוקדם באופן יחס בהתפתחותה התרבותית. (ישראל, שהיא גם במקרה מקום הולדתי), אריק איינשטיין הוא אגדי!"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Ethiopiques" - Vol. 6: Almaz"

"'Ethiopiques' הוא אוסף אלבומים שמציגים מבחר של מוזיקה אתיופית ואריתריאית, שמתחילה עוד משנות ה-60. האלבום הזה (מס' 6), הוא אחד מהאהובים עלי, ומתמקד בזמר מחמוד אחמד. הוא בהחלט אחד הווקאליסטים האהובים בכל הזמנים, והשראה גדולה".

"Gilberto Gil & Jorge Ben - "Oxum Xango

"סמבה ברזילאית ומוזיקה מאיזורים טרופיים היא מבין סוגי המוזיקה הכי צבעונית ומלאת דמיון שאי פעם תשמעו. שני האמנים האלו פרחו בז'אנרים האלו, ויצרו את האלבום המדהים הזה בשיתוף פעולה ב-1975. האלבום הזה מנגן הרבה באוזניות שלי במהלך הטור הזה. זה פראי ועמוק".

הסמיתס - "Strangeways, Here We Come"

"אני לא יכול לדבר על האלבומים האהובים עלי מבלי להזכיר את האחד הזה. זה אחד מהאלבומים שהקשבתי להם מעל ל-15 שנים, ואני אמשיך לחזור אליהם כל חיי. זה כל כך טוב שאני אפילו לא יודע מה לומר עליו. זו הוכחה ליכולות של מוזיקת פופ".

Fool's Gold שחיממה את רד הוט צ'ילי פפרז בסיבוב ההופעות העולמי שלהם, מגיעה לחמם אותם גם בישראל בהופעה הערב (שני) בפארק הירקון, ומחר ב-22:30 תקיים הופעה באוזןבר בתל אביב

Fool's Gold: סולן להקת האינדי החמה של הרגע מדבר על שורשיו הישראליים

וואלה! VOD מציגים: רד הוט צ'ילי פפרז קורעים את הבמה - צפו

מחכים לראות את Fool's Gold בהופעה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully