וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם די.ג'יי סלואו

7.8.2013 / 0:04

הדי.ג'יי ומייסד הלייבל הבלגי פליקן פליי, שיתקלט מחר במתחם הפסאז' בתל אביב, בוחר את האלבומים שהכי השפיעו עליו – מפרינס, דרך מיסי אליוט ועד דאפט פאנק

דרייק – Take Care

כנראה האלבום האהוב עלי מהעשור האחרון, ולחלוטין האלבום שהאזנתי לו הכי הרבה פעמים מאז שהוא שוחרר. אני מכיר כל שנייה מהאלבום הזה בעל פה.

דאפט פאנק – Homework

האלבום ששינה את החיים שלי כשהייתי טינאייג'ר. זו היתה אחת מההיכרויות הראשונות שלי עם מוזיקת האוס והאלבום הזה שינה הכל עבורי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מיסי אליוט – Supa Dupa Fly

שוק אחר שקיבלתי בשנות נעוריי הגיע מכיוונו של המפיק טימבלנד. האלבום הזה מסמל בשבילי את הפעם הראשונה בה האזנתי כמו שצריך להפקות שלו, שפתחו עולם חדש לחלוטין בשבילי. עד היום, גם טימבאלנד וגם האלבום הזה הם השפעה עצומה עלי.

אלקטריק רד – How To Be A Lady : Volume One

הקטע הזה הוא קצת סודי. האלבום הזה נכתב והופק במלואו על ידי טריוס-דה דרים-נאש וטריקי סטיוארט. בשבילי הוא יצירת מופת. אני אוהב את כל הפקות באלבום הזה וגם כאן מכיר את כל השירים בעל פה. למרבה הצער, להקת הבנות הזאת די הפסיקה להתקיים אחרי שהאלבום שוחרר.

פרינס – Purple Rain

אחד מהאלבומים הכי אהובים עלי בכל הזמנים, והיה קשה לבחור רק אלבום אחד של פרינס לכל הרשימה הזאת. בכל זאת, "Purple Rain" תמיד היה אחד המועדפים והחביבים עלי, והשיר Computer Blue"" הכי אהוב עלי מתוך האלבום.

די. ג'יי סלואו יגיע לתקלט בישראל במסיבה שתתקיים מחר, 8 באוגוסט, במועדון הפסאז' בתל אביב, בהפקה משותפת יחד עם מאשבוקס. תמיכה מקומית יספקו גאלו, מאג'ימאן וירין לידור. הכניסה חינם עד חצות, ולאחר מכן תעלה 30 שקלים

מתכננים ללכת לתקלוט? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully