וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם די.ג'יי סלינק

23.2.2014 / 0:00

די.ג'יי סלינק חובב הבאסים הכבדים מגיע לתקלט בישראל, ובוחר לרגל המאורע את האלבומים שהשפיעו עליו ועיצבו את דרכו המוזיקלית – ממיסי אליוט ועד קניה ווסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
די.ג'יי סלינק/מערכת וואלה!, צילום מסך

Beg For Mercy – G Unit

האלבום של ג'י יוניט היה אחד האלבומים הראשונים שבאמת שילמתי עליהם וקניתי עם הכסף שלי. אני אוהב את ההפקה כאן וזה היה סאונד חדש עבורי, שהכרתי בגיל צעיר.

E. 1999 Eternal – Bone Thugs N Harmony

וואו, אני בכנות יכול להגיד שההרכב הזה היה כמו אמא שלי וגם אחד מההרכבים הכי אהובים עלי. השירים "Tha Crossroads" ו"1st of Tha Month" היו שירים שמאוד התחברתי אליהם כשהאלבום יצא ואני חושב שהם גם עיצבו אותי כאדם. ברוב האלבום הזה, ההפקה המוזיקלית מאפשרת להרגיש מה האנשים שיצרו אותו עברו בחייהם שלהם.

Flesh of My Flesh, Blood of My Blood – DMX

אולי לא הייתי צריך להקשיב לאלבום הזה בגיל שמונה, אבל המוזיקה של DMX היתה סביבי כשהייתי צעיר כך שזה היה בלתי נמנע. אני מעריך את הסיפור ואת האנרגיה שיש לו. הוא היה גם פרפורמר מצוין ממה שיצא לי לחוות, ולימד אותי שאתה תמיד חייב לתת את המיטב שלך כשאתה מופיע. יש הרבה שירים מעולים באלבום הזה, למשל "(The Omen (Damien II" וגם "Ain't No Way".

Supa Dupa Fly – Missy Elliott

מיסי אליוט השפיעה המון על הקריירה שלי, הסגנון והיצירתיות שלה כאמנית משפיעים עלי עד עצם היום הזה. כאמנית, היא עשתה כל כך הרבה דברים נהדרים במוזיקה. העובדה שהיא עבדה עם המפיק המוזיקלי טימבאלנד על רוב החומרים המוקדמים שלה היא מדהימה בעיניי. הוא אחד מהמפיקים האהובים עלי.

The College Dropout – Kanye West

איפה להתחיל? קניה ווסט שינה את חוקי המשחק מבחינתי. אני מכבד אותו כאמן וכמפיק, יש לו את הדרך והסטייל שלו ללכת על דברים. הוא די השפיע עלי וגרם לי להאמין שאני יכול לעשות כל דבר שאני מספיק מאמין בו ורוצה אותו. האופן שבו הוא עובד עם סמפולים במוזיקה שלו מזכיר לי את עצמי לפעמים. הוא מוציא אלבומים שתמיד יישארו רלוונטיים.

די.ג'יי סלינק (Dj Sliink) מגיע ארצה לראשונה, לתקלט במסיבה שתתקיים ב-24 בפברואר במועדון רדיו EPGB בתל אביב. סלינק, או בשמו האמיתי סטייסי וויט, חתום בלייבל של דיפלו. תמיכה מקומית לאורח הבינלאומי יספקו אורי שוחט, ירין לידור, קין ומאג'ימאן. הכניסה לתקלוט חופשית.

הולכים לתקלוט של סלינק? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully