וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם חמי רודנר ושליחי הבלוז

3.4.2014 / 0:00

לקראת איחוד חד פעמי של חמי רודנר ושליחי הבלוז, בהופעה בה יבצעו את שירי האלבום "גאולה", מספרים המוזיקאים לוואלה! תרבות על האלבומים שהכי השפיעו עליהם במהלך השנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמי רודנר ושליחי הבלוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

חמי רודנר

Bob Dylan - Highway 61 Revisited

"קטונתי מלקשור עוד כתר ליצירת מופת המעוטרת הזאת.
מהמקום שלי, ב-99' כשכתבתי את 'גאולה', האלבום הזה לא הפסיק להתנגן לי בריפיט במערכת. אני שומע שם את דילן, צעיר לנצח, חוגג, שיכור, מחופש, מלא בצוף ובארס; מחושמל ומחשמל דור שלם; ממציא את הרוק".

The Band - The Last Waltz

"לפעמים, במצב רוח מסוים, הבאנד נשמעים לי כמו הלהקה הכי טובה בעולם. באלבום הזה הם נפרדים בהופעה חגיגית יחד עם חברים במשקל כבד- ניל יאנג, ג'וני מיטשל, ,ואן מוריסון, מאדי ווטרס והבוב כמובן. זוהי אמריקנה במיטבה שפלגים של בלוז ופולק מזינים אותה לנהר רוק שוצף ,סקסי וטראגי בדיעבד. בהופעה המיוחדת של 'גאולה', נצדיע להם עם "The night they drove old dixie down".

מיץ' ויוקר

The Beatles – Revolver

"כילד בן חמש זה היה האלבום הראשון שהיה לי. האזנתי לאלבום הזה ללא הרף שוב ושוב . הביטלס היו ההשראה שלי והם מה שהניעו את הרצון שלי להופיע. כשהילדים האחרים היו משחקים בשוטרים וגנבים, בחיילים, אני וחברי הטוב היינו 'משחקים' בלהיות הביטלס".

צ'לי סיגלסקי

Led Zeppelin II

"קיבלתי את התקליט כשהייתי ילד, ברגע ששמעתי את הריף של 'Whole lotta love', התרגשתי מאוד, תפסתי את הגיטרה ולא עזבתי אותה במשך חודש שלם עד שלמדתי את הריף. כמובן שהתקליט לא ירד מהפטיפון חודשים רבים. עד היום אני נהנה לנגן את השיר הזה כל פעם מחדש".

טל לבני

שלמה ארצי - דרכים

"אלבום סולו של ארצי שיצא ב-1979 מבחינתי הוא מאסטרפיס במוזיקה הישראלית. האלבום כולל כמה משיריו הטובים של ארצי בהם 'אף פעם לא תדעי', 'אחרי הכל את שיר' ו'צוותא', 'פתאום כשלא באת' בדואט עם גרי אקשטיין, ו'שינויי מזג האוויר'. בזכות לחנים,טקסטים נגינה והפקה מצוינת הוא ללא ספק אלבום מעולה".

נעם רפפורט

Yes - Close To The Edge

"את האלבום הזה קניתי בשנות השמונים בהוצאת תוצרת חוץ בחנות התקליטים המיתולוגית 'פאז' (שהיתה בכיכר מסריק בתל אביב). יש בשלוש היצירות שבאלבום המון חיפוש, תעוזה וביטחון בסאונד שנוצר בעזרת המוזיקאים הנהדרים כאן. חלק מחברי הלהקה טענו שזהו נס שהאלבום בכלל יצא כמו שהוא, מפני שהם הרכיבו אותו באולפן בתהליך מתיש כמו שמרכיבים פאזל ענק. היה לי העונג לפגוש לפני כמה שנים בלונדון את בסיסט הלהקה, כריס סקווייר, ולשוחח עימו. הדבר הכי חשוב שהיה לי לומר לו זה תודה על המוסיקה המופלאה שגדלתי עליה. הוא נתן לי חיבוק, הסתכל לי בעיניים ואמר - You're Welcome".

חמי רודנר ושליחי הבלוז יחזרו לאלבום "גאולה" בערב חד פעמי
ב-18 באפריל במועדון הבארבי בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully