וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם אניה בוקשטיין

4.9.2014 / 10:44

לקראת הופעה מיוחדת בה תארח את אסף אמדורסקי, אניה בוקשטיין מספרת לוואלה! תרבות על האלבומים של חייה. מנינה סימון, דרך פרינס ועד פסקול הסרט "מגנוליה". האזינו לבחירות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שנה לאלבום הבכורה. אניה בוקשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

Eryka Badu - Live

"כשהייתי בצבא פגשתי את תומר יוסף ודנה עדיני, והצטרפתי כזמרת להרכב שלהם. הייתי צעירה והמפגש הזה פתח אותי מוזיקלית לים דברים חדשים ומרגשים. באחד הימים דנה נתנה לי את האלבום הזה של אריקה באדו שכולו מוקלט בהופעה חיה והוא העיף אותי. גיליתי אמנית סול מדהימה ולא מתחנפת ובעיקר עד כמה אני אוהבת גרוב טוב. שמעתי את האלבום הזה כל כך הרבה,שבשלב מסויים בשיר המעולה "Tyron", הדיסק התחיל לקפוץ".

Nina Simon - The amazing Nina Simon

"בתור ילדה פסנתרנית, כל הזמן נמשכתי לאמני פסנתר. כאלה שיכלו לספר סיפור בנגינה ולא רק בשירה. גיליתי את נינה סימון. מלכת הקאברים, האישה שיצרה שירים מחדש והפכה אותם לשלה, עם קול כואב ונגינה אדירה. השילוב של הבסיס הקלאסי והנשמה בשירה הם השראה גדולה בשבילי. גם כשחקנית היא לימדה אותי הרבה על הגשת שיר ועל חוסר מאמץ".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

Simple Things - Zero 7

"אלבום יפהפה של ההרכב הבריטי שפתח אותי למוזיקה אלקטרונית, ולמרות שהאלבום מלודי ומלא כלים חיים עדיין המחשב מורגש בו מאוד ונותן לו סאונד ספייסי ועמוק. יש בו כמה שירים מעולים אבל היפה והמרגש מכולם הוא "destiny", בעיקר בגלל הזמרת סיה, שמהרגע הראשון הרסה אותי, הרבה לפני שהפכה לאמנית בפני עצמה. אלבום לעוף איתו".

אסף אמדוסקי - אסף אמדורסקי

"אלבום סולו ראשון מעולה של אמדורסקי, מלא שירים נצחיים. הפסקול שלי בתיכון. יש פה הכל - רוקנרול, מלנכוליות סקסית, טקסטים טובים, אלקטרוני, מלא הרמוניה ורגש".

יעל נעים

"לפני כמה שנים נסעתי לפריז לתקופה ללמוד צרפתית. הגעתי לבד, לא הכרתי אף אחד והייתי די אבודה. חבר חיבר אותי עם יעל שחיה בפריז והיא הזמינה אותי לארוחת ערב ונתנה לי את האלבום הראשון שלה. התאהבתי בה והאלבום היה כמו חבר טוב בעיר הזרה הזאת. יש בו בוסר אבל הוא מלא מוזיקליות קסומה, שירים אישיים ובקול המדהים של יעל. הוא נתן לי השראה לחזור לכתוב ושם בעצם החל המסע שלי לאלבום הראשון".

Prince - Parade

"המלך שלי. מבריק, ורסטילי‫,‬ סקסי ולא עושה חשבון. אני מתה על פופ טוב ואין ספק שזה אלבום פופ מופתי. כל השירים פה ממשיכים לחיות ולהזיז. בעיני הוא הבסיס וההשראה ללא מעט מהפופ-סול-פאנק הטוב שיש היום. למרות שעברו הרבה שנים עדיין כל מה שאני אוהבת במוזיקה יש באמן המדהים הזה ובאלבום הזה. בשבילי הוא פיטר פן נצחי".

פסקול הסרט "מגנוליה"

"בשבילי אלבום טוב הוא כמו סרט טוב. בסוף כשמסיימים לשמוע אותו מתקבל סיפור שלם, אולי בגלל זה תמיד אהבתי פסי קול. אחרי שראיתי את מגנוליה לראשונה הייתי המומה מהעוצמה שלו ומהשירים המדהימים שמלווים אותו ודבר ראשון רצתי לקנות את האלבום. השיר הזה של איימי מאן שסוגר את הסרט הוא כמו רצועה אחרונה באלבום טוב - הוא משאיר סימן".

ביום שני הקרוב (ה-8 בספטמבר) אניה בוקשטיין תציין שנה לאלבום הבכורה במופע מיוחד בזאפה תל אביב, בו תארח את אסף אמדורסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully