וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם ריף כהן

29.9.2014 / 0:08

לקראת הופעתה במסגרת פסטיבל התמר בים המלח, ריף כהן בוחרת חמישה אלבומים שלעולם ימשיכו להתנגן באוזניים שלה. הפתעה: גם דאנה איבגי בפנים. האזינו לבחירות

ריף כהן. ניב אהרונסון
האלבומים שנשארים איתה. ריף כהן/ניב אהרונסון

Moodoïd – " le monde moo"

"יצא לי להתארח באלבום השני של היוצר המדהים הזה. הוא בן של ג?אזיסט פנומנלי שחי בדירה קטנה בפריז עם קירות ורודים ומלא תקליטים משנות ה-70 של מוזיקה תורכית. עולם של פנטזיה ודמיון".

Connan Mockasin - "Please Turn Me Into The Snat"

"האמן האהוב עלי בתקופה האחרונה. נותן לי המון השראה ומכניס אותי לעולם של רגשות מוגברים - הוא גם אמן פלסטי ואפשר לראות את החיבור האסתטי בין היצירה המוזיקלית והיצירה הוויזואלית שלו. ממליצה לראות את הקליפ המקסים – 'forever dolphin love'".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

זואי פולנסקי/בלה טאר

"בחורה רגישה ומיוחדת שעשתה את אלבומה הראשון לבד בבית על תוכנה די פרימיטיבית. אסתטיקה מוזיקלית ייחודית. כיף לשמוע רמה כזו שמגיעה ממחוזותינו - הסאונד גיטרה שלה העיף לי את הראש!".

דאנה איבגי

"האלבום ראשון שלה עוד לא יצא, אבל זכיתי להשמעה מוקדמת. מאז הוא מתנגן אצלי באוטו בלופ, אני לא מפסיקה להקשיב לו. דאנה ואני מכירות שנים, ומעולם היא לא הסכימה לחשוף את החומרים שלה בפני. אני כל כך נהנית להקשיב לאלבום הזה. יוצא בקרוב!".

Stromae - "Racine Carrée"

"להיט בצרפת. לא סתם להיט, מגה אולטרה להיט, ובצדק. ממש כיף לשמוע אותו הוא מפיק ייחודי בכל דבר שנוגע בו, החל מהלבוש ועד הכוריאוגרפיה שלו בקליפים - סוג של מייקל ג?קסון האירופאי החדש".

ב-12 באוקטובר תופיע ריף כהן בקיבוץ עין גדי (תחת עץ הבאובב), במסגרת פסטיבל התמר בים המלח.

מה דעתכם על הבחירות המוזיקליות של ריף? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully