וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם Machinedrum

8.6.2015 / 0:00

היוצר והדי ג'יי מגיע לארץ לתקלט עבור כל חובבי האלקטרוניקה, ביטים, דראם & בייס וטכנו מלודי. לכבוד המאורע הוא בוחר עבור וואלה תרבות את האלבומים שהשפיעו עליו

Aphex Twin - Richard D James Album

זה היה המפגש הראשון שלי עם גאונות אלקטרונית ניסיונית אמיתית. קניתי אותו על CD כשהוא יצא לראשונה. במיוחד אהבתי את האלמנטים הקלאסיים שנוספו לביטים ולברייקים הגליצ'יים. ידעתי שהוא הולך להיכנס להיסטוריה כאחד הגדולים.

Smashing Pumpkins - Siamese Dream

תמיד הייתי מעריץ של הפאמפקינס. למדתי איך לנגן בגיטרה על ידי נגינה ביחד עם האלבום הזה ואלבומי גראנג' אחרים, כמו נירוונה. בילי קורגן הוא כותב שירים מדהים.

Tortoise - TNT

הטורטויז העיפו לי את המUח בפעם הראשונה ששמעתי אותם. שילוב מושלם של ג'אז, רוק, מוזיקה ניסיונית ואפילו אלקטרוניקה. הקומפוזיציות שלהם היו מאוד חכמות ודינמיות. כל האלבום הזה מספר סיפור במובן מסוים.

Ariel Pink's Haunted Graffiti - The Doldrums

אני אוהב מאוד את האלבום הזה והקשבתי לו באובססיביות כשהוא יצא. הוא באמת יצר עולם משלו כאן. המוזיקה שלו מזוהה באופן מיידי. אני מרגיש כאילו אני מקשיב לאיזו קלטת קריפית כשאני שומע אותו.

A Tribe Called Quest - Low End Theory

זהו אלבום ההיפ-הופ המושלם. אני יכול להקשיב לו שוב ושוב לאורך כל היום ואף פעם לא נמאס לי ממנו, פשוט מדהים מהתחלה ועד הסוף. יוצר אווירה חיובית כזאת כשמקשיבים לו, פשוט אי אפשר לכעוס כשהוא מתנגן!

Machinedrum מגיע להופעה/תקלוט חד פעמי בישראל ב-12 ביוני 2015 בפסאז', אלנבי 94 תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • machinedrum

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully