וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביטלס, הקלאש ועוד: פאטבוי סלים בוחר את האלבומים שהשפיעו עליו

22.2.2017 / 11:25

נורמן קוק, הלא הוא פטבוי סלים, מגיע להופעה בהאנגר 11 בתל אביב ב-12 במרץ. לכבוד המאורע ביקשנו ממנו לבחור את האלבומים המשפיעים והאהובים עליו. האזינו לבחירות

Malcolm Mclaren - Duck Rock

האלבום הזה קרע לגזרים את ספר האקלקטיות של הפופ ועירבב ללא בושה בין ראפ, מקצבים אפריקאיים לריקודי עם. בעזרתו האדיבה של טרבור הורן נוצר פה אחד מאלבומי הפופ הכי לא מובנים מאליהם, שהציג לעולם את הקונספט של סקרצ'ינג.

The Beatles - Abbey Road

גדלתי על האלבום הזה והוא עד היום מבחינתי אבן דרך של כתיבת שירים והפקה למרות שהלהקה פחות או יותר התפרקה בזמן שהקליטה אותו. כל כך הרבה רעיונות התקבצו יחד בחבורה הזו, ממש חבל שזו הפעם האחרונה שהגאונות שלהם נשמעה.

Underworld - Second Toughest in the Infants

יש מעט מאוד אלבומים שאפשר גם להירגע איתם, גם לרקוד איתם ואפילו לעשות איתם מדיטציה. האלבום הזה הרים את הרף בתקופה שבה המוזיקה האלקטרונית רק התחילה לעמוד על הרגליים. הם פיספסו רק כשלא הכניסו אליו את "Born Slippy הענק".

The Clash - London Calling

להקת הרוק הטובה בכל הזמנים מתחילה למתוח שרירים ולשלב דאב, רגאיי, רוקבילי ודיסקו בפלטה המוזיקלית שלהם. הפסקול הזה הוא הנעורים המרדניים שלי.

Psychemagik - Ritual Chants

האוסף האהוב עליי של חפירות, כמה מהפנינים ההזויות, הסוריאליסטיות אך היפות ביותר שאינן מוכרות מרחבי העולם. על כל האמנים פה לא שמעתי לפני ששמעתי את האוסף, וכמובן שאת השירים עצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully