וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם לאקי פיטרסון

12.3.2017 / 0:00

הגיטריסט, הקלידן וזמר הבלוז לאקי פיטרסון מגיע לשלוש הופעות בישראל. רגע לפני שהוא עולה על הבמה, ביקשנו ממנו לספר על האלבומים שהשפיעו עליו יותר מכל. האזינו לבחירות

"Prince - "The Very Best of Prince

אלבום האוסף הזה מאפשר לי להנות ולסקור את המיטב של אחד היוצרים המרתקים שהיו פה, האלבום הזה משלב שלושה מהדברים האהובים עליי במוזיקה: כמויות אינסופיות של Fאנק, אמן ורסטילי ומצבור יצירות מגוונות. פרינס הוא כמו קופסאת שוקולד, אתה לעולם לא יודע מה אתה עומד לגלות
מוזיקאי פונומנלי באולפן ואמן במה אדיר.

"Stevie Wonder - "The Best of Stevie Wonder

גדלתי על יצירותיו של האדם המוכשר הזה, בעל קול הסול המכשף... ואני מאוהב לא פחות בנגינתו על ההרמוניקה וניגון הקלידים החשוף והפשוט שמלווה את יצירותיו. הוא אחד הכותבים הגדולים בעיני.

"Donny Hathaway - "Donny Hathaway

אחד מהקולות הכי סוליים בכל הזמנים. אני תמיד נהנה מהאלבום הזה ומרגיש את קולו החלק והטון החם שלו, כאילו הוא מחבק, הדבר היחיד שאי פעם התקרב בעיני לנוכחות המיוחדת של קולו – הוא זה של בתו לילה הת'אווי (Lalah Hathaway).

Bobby Bland and B. B. King Together Again...Live

שיתוף הפעולה הזה של בי.בי. קינג ובובי בלנד לא מצריך עוד הרחבה, הם עושים בצורה נהדרת את המוזיקה הטובה ביותר והבסיסית ביותר שהאהוב עלייה ביותר: הבלוז.

"Tamara Trameill - "The Best Night of my Life

האלבום הזה הוא אלבום סול משובח שכולל שירי אהבה שמילותיהן עדינות ומדוייקות. זכיתי להכיר את האמנית הזו בצורה אישית ואני אוהב ומכבד את כל עשייתה המוסיקלית והאישית. יש שיאמרו שאני אולי משוחד, אבל אני בהחלט מרגיש בר מזל שזכיתי להכירה ולקרוא לה "אישתי".

seperator

תאריכי ההופעות של לאקי פיטרסון בישראל

23/3 זאפה תל אביב
24/3 זאפה הרצליה
25/3 זאפה ירושלים

מחיר כרטיס במכירה מוקדמת:

תל אביב והרצליה: 219 ש"ח.
ירושלים: 189 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully