וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם פול יאנג

19.4.2017 / 0:30

זמר הפופ הבריטי יגיע בקרוב לישראל להופעה שתכלול את מיטב להיטיו. רגע לפני ביקשנו ממנו לציין את האלבומים שהשפיעו עליו יותר מכל. האזינו לבחירות

Johnnie Taylor - Taylored In Silk

האלבום הזה משנות ה-70, מעידן ה-Smooth Soul. ג'וני מעולם לא עשה את זה בענק, למרות שהוא נכנס לנעליו הגדולות של סם קוק בחמישיית הגוספל The Soul Stirrers וההישגים המושלמים שלו הקנו לו הצלחה, אך הוא היה צריך להיות הרבה יותר מפורסם. הוא מבצע גרסאות כיסוי מבריקות וגם קטעים מקוריים.

Ry Cooder - Jazz

אחר שריי עשה את האלבום הזה, תעשיית הקולנוע הגיעה אליו בריצה בבקשות לקטעים המוזיקליים שלו והוא תרם רבים מהם במהלך שנות ה-70. האלבום הזה הוא יצירה מוקלטת נפלאה השואבת מסגנונות ג'אז מוקדמים שצמחו בניו אורלינס. תעשו לעצמכם טובה ואל תקשיבו לאלבום הזה עם רמקולים קטנים! תשתמשו במערכת הטובה ביותר שתוכלו להשיג.

Steve Miller Band - The Joker

תמיד היה קשה להגדיר מוזיקלית את סטיב מילר: לפעמים הוא רוק ולפעמים הוא פ'אנק או פולק והאלבום הזה לא עוזר במאום עם זה! וזאת בדיוק הסיבה שאני כל כך אוהב את האלבום הזה שנע בין כל הרבה סגנונות מוזיקליים מהשיר הראשון ועד האחרון ודואג לשמור על עניין לכל אורך הדרך.

Free - Fire and Water

לא יכולתי לבחור את "5 האלבומים הטובים ביותר" בלי לכלול משהו של Free. הם עצבו את כל מי שאני: אם הייתי בסיסט (והייתי לזמן קצר!) הייתי מנגן כמו אנדי פרייז'ר ואכן ניגנתי כך. אם הייתי מתופף, הייתי רוצה לנגן עם כלי ההקשה של סימון קירק, אבל הפכתי לזמר ואנשים עדיין יכולים לשמוע השפעות של פול רודג'רס בקול שלי. להקות כאלה מזדמנות רק פעם אחת, לא היה קיים שום דבר דומה להם קודם ואין גם אחריהן. הם לקחו את הבלוז ויצרו ממנו מוזיקת פופ מעולה.

Junior Walker - Shotgun

הדבר המוזר בבחירה שלי הזאת הוא שיש כאן מעט מאוד שירה. אבל ג'וניור ווקר משתמש בסקסופון כמו קול וזה היה האלבום שהייתי לוקח איתי לכל מסיבות ההאוס שהייתי הולך אליהן בשנות ה-80. הטראק האחרון באלבום "Ain't That The Truth" - אם הוא לא גורם לך לרצות לרקוד, אתה איש מת.

נ.ב - אלבום נוסף שצמוד ברשימה לג'וניור ווקר וגם אלבום מושלם מתחילתו ועד סופו הוא "My Aim Is True" של אלביס קוסטלו והאלבום הראשון של טום פטי.

פול יאנג יגיע להופעה אחת בישראלי ב-21 במאי בהיכל התרבות בתל אביב. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • פול יאנג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully