וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FÖLLAKZOID בוחרים את האלבומים שהשפיעו עליהם

8.5.2017 / 0:00

הרכב הפסיכדליה הצ'יליאני יגיע לשתי הופעות בישראל בסוף החודש. רגע לפני שהם עולים על הבמה, ביקשנו מהם לספר על האלבומים שהותירו בהם חותם. האזינו לבחירות

Spacemen 3 - Sound of Confusion

קטע שתופס לחלוטין את המהות של הלהקה. עם כל מכה על המיתרים הוא שולח אותך יותר ויותר לעבר מצב טראנס. יש כאן הבנה עמוקה של הקשר בין גוף לנפש - ספייסמן פשוט יודע מה הוא עושה.

Psychic Ills - Dins

שילוב של נויז וראגה אוריינטלית, מותכים יחד לכדי הצהרת Lo-Fi נחרצת. האלבומים החדשים של Psychic Ills מושפעים יותר מבלוז ואפילו קאנטרי באיזשהו אופן, אבל בקטע הזה מתוך אחד האלבומים הראשונים שלהם טמון הרבה ממה שהם יכולים לעשות כלהקה - ויש בו מסר חזק של מודעות ופיכחות.

NIN – Pretty Hate Machine

יצירת Dark-wave ו-Funk אקספרימנטלי שמדגישה את הכוח הניהיליסטי שבמוזיקה. אלבום מאוד ייחודי, מקורי ובעל ערך אמנותי אדיר.

Loop - A Gilded Eternity

Loop הם עוד חוקרים מעולים של אלמנט הטראנס במוזיקת רוק. הם מצאו אסתטיקה קשוחה שצוללת ישר לעצמות ולעצבים. זכינו לפגוש את רוברט [המפסון, מייסד הלהקה] בפרימוורה לפני כמה שנים. הוא עדיין בקטע של להעיף לך את השכל עם גיטרות מלאות פאזז ודיסטורשן.

Joy Division – Unknown Pleasures

Joy Division המציאו סטייל Industrial בוהמייני מאוד ייחודי. בקטע הספציפי הזה יש סאונד מכני - כמעט רמיזה לפרוייקטים האלקטרוניים המאוחרים יותר של חברי הלהקה.

Pink Floyd - Ummagumma

פינק פלויד פתחו את השער לחשיבה יותר אומנותית סביב העשייה של מוזיקת רוק – דבר שניכר באופן בולט ב- "Ummagumma" - כמו בקטע הזה, שבנוי מקומפוזיציה מאוד מינימליסטית ולא מובנת מאליה.

The Verve - A Storm in Heaven

שילוב מושלם בין מוזיקה סופר עוצמתית לשירה (Poetry) מהממת. מסוג האלבומים שבלתי אפשרי להתעלות עליהם או לשחזר את האנרגיה שיש בהם. הם הביאו כאן וייב מיוחד במינו.

seperator

FÖLLAKZOID יופיעו בישראל ב-22.5, בוונדרבר, חיפה, וב-23.5 בלבונטין, תל-אביב.

לרכישת כרטיסים להופעה בחיפה
לרכישת כרטיסים להופעה בתל-אביב

  • עוד באותו נושא:
  • follkazoid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully