וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיס מורטל קויל, אליס קולטריין ופאולו קונטה: האלבומים שהשפיעו על טימבר טימבר

6.8.2017 / 0:17

ב-30 באוגוסט תשוב להקת הפריק פולק הקנדית טימבר טימבר להופעה בבארבי בתל אביב, ולכבודה ביקשנו מסולן הלהקה טיילור קירק לבחור את האלבומים שהשפיעו עליו. האזינו לבחירות

Cliff Martinez - Neon Demon

לא ראיתי את הסרטים שעליהם היה אמון קליף מרטינז בגזרת הפסקול, לא את "רק אלוהים סולח" ולא את "דוגמניות ושדים" ("Neon Demon"), ואני אפילו לא בטוח שאלו סרטים טובים. אני כן בטוח שהצלילים הבוקעים מתוך מתוכם הם לא פחות משמיימים.

Jerry Goldsmith - Chinatown Soundtrack

לאחרונה שמעתי את "Far East Suite" של דיוק אלינגטון ואז הרגשתי שאולי אני מבין משהו לגבי ניכוס ומוזיקה לסרטים, מה שלא גרם לירידה ברמת האהבה שלי כלפי "צ'יינטאון".

This Mortal Coil - It'll End In Tears

אני זוכר שלפני לא מעט שנים שמעתי לראשונה את "Song to the Siren". זה היה במסגרת פרסומת טלוויזיה שקצת התיימרה להיות אמנותית - כל פעם שהפרסומת והשיר נוגנו התקרבתי לטלוויזיה כדי להבין מה זה. כמובן שבזמנו לא יכולתי לדעת מי שר ואיזה שיר זה אבל אחרי כמה שנים כששמעתי אותו שוב, נזכרתי, ולמזלי היה אינטרנט ואז למדתי על This Mortal Coil ועל טים באקלי ועל ג'ף באקלי ועוד ועוד.

Alice Coltrane - Divine Songs

מתנה מחבר הגיעה למפתן דלתי יום אחד עם שליח הדואר. עבורי הסאונד של האלבום הזה הוא פשוט אהבה ואני לא יודע אם יש לי עוד משהו להוסיף על האלבום הזה אחרי שאמרתי את זה.

​​Paolo Conte

הדבר האחרון שנקרה בדרכי והפך להשפעה מרכזית - גם כאן מדובר במתנה מחבר. איני מדבר איטלקית, אבל מדובר בדבר נפלא נפלא נפלא. בהצלחה בייבי שלי!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully