וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרוניקס בוחר את האלבומים שהשפיעו עליו

21.8.2017 / 0:00

כוכב הרגאיי בן ה-24 יגיע לביקור ראשון בישראל, ויקיים הופעה אחת בסוף אוגוסט. רגע לפני שהוא עולה על הבמה, ביקשנו לשמוע ממנו על האלבומים ששימשו לו השראה. האזינו לבחירות

"Bob marley - "Uprising

אני אוהב את הנבואה הטבועה באלבום הזה. היא נתנה לי מבט אל המוחות והרעיונות של הנגנים שניגנו באלבום והאמן (בוב מארלי) שחזה אותם. לאחר האזנה לאלבום, כאמן, הבנתי שמוזיקה יכולה לשאת את מהותו של אדם, רחוק הרבה יותר משרגליו יוכלו אי פעם לקחת אותו.

"Ini kamoze - "Ini kamoze

זה אחד האלבומים המשפיעים ביותר על הסאונד הנוכחי של הרגאיי. הצליל והרגש הייחודי של האלבום עוררו השראה לדור שלם של מוזיקאים, והוא המקור הישיר להרבה להיטי רגאיי שהגיעו אפילו עשרות שנים לאחר יציאתו. "Welcome To Jamrock" אולי השיר המפורסם ביותר של דמיאן מארלי, "Criminal" של Protje וHere Comes Trouble, אלה רק חלק מהשמות. האלבום הזה לימד אותי את החשיבות של מוזיקאים מוכשרים והתנסות מוזיקלית.

Oumou Sangaré - Ko Sira

באלבום הזה שמעתי שירה ששמעתי רק בחלומות עד אז. Oummo Sangare פתחה לי את הדלת לעולם מוזיקלי שלם. אני אוהב את האלבום הזה בעיקר כי הוא מזכיר לי דברים שסבתא רבתא שלי הייתה מאזינה להם.

Buju Banton - Til Shiloh

האלבום הזה לימד אותי איך לדבר את השפה המוזיקלית של ג'מייקה. באלבום הזה תיעד בוג'ו בנטון את רגשותיהם של אזרחי ג'מייקה, והשתמש באמנותו כנקודת מוצא לסיפור האמיתי של המאבק והתרבות בג'מייקה - המציאות והיופי

Burning Spear - Marcus Garvey

המוזיקה באלבום הזה הביאה העבירה אותי תהליך של התרוקנות. המילים באלבום הזה משמרות את המהות של המוזיקה המסורתית (האפריקאית) שלנו - המוזיקה שהביאה אותנו דרך התקופה הקולוניאלית / פוסט-קולוניאלית. ברנינג ספיר הוא המאמן הקולי שלי.

seperator

כרוניקס יגיע בקיץ להופעה יחידה בישראל. ההופעה תתקיים במועדון הבארבי בתל אביב ב-31 באוגוסט בכרטיסים שעלותם תנוע בין 180 ל- 200 ש"ח. ניתן לרכוש כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • כרוניקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully