וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיין ג'וזף קארזיחה (Low Roar) בוחר את האלבומים שהשפיעו עליו

22.10.2017 / 12:29

הרכבו של ראיין ג'וזף קארזיחה, לשעבר סולן Audrye Sessions, יופיע ב-11 בנובמבר בבארבי תל אביב. רגע לפני, ביקשנו ממנו לספר לנו על מקורות ההשראה הגדולים שלו. האזינו לבחירות

Radiohead - In Rainbows

הרבה מהשירים הללו נכתבו בתקופה של OK Computer וזה היה מעניין לראות את האבולציה של השירים בעשור שבין OK Computer ו- In Rainbows. זה אלבום מושלם מאחת הלהקות הגדולות היום.

Sufjan Stevens - Carrie & Lowell

אלבום יפה ושובר לב שנוגע במערכת היחסים המורכבת של סופיאן עם אמו ונשמע כמו טיפול במדיטציה על אובדן, פרספקטיבה ובסופו של דבר קבלה. הריסון שבקול שלו, התזמורת וגם המילים הפורחות הופכות אותו לאחד האלבומים שאני הכי מעדיף לשמוע שוב ושוב.

Beach Boys - Pet Sounds

יצירת המופת של הביץ' הבויז. האלבום הזה היא דוגמא לאמן שיוצר יצירה שמייצגת את כל הפוטנציאל הטמון בו. זה אלבום שלא היה צריך לעבוד: הרעיונות בו היו כל כך פרועים, למילים באלבום יש מבט פנימי מדי בשביל הרכב פופ משנות ה-60, ההפקה והצורה בה הוא שר את המילים היא הרבה יותר מדי מורכבת. אבל איכשהו כל הדבר מתחבר כמו שאף אלבום לא התחבר לפני או אחרי.

Boyz 2 Men - II

אלבום R&B קלאסי המהווה דוגמא בין כתיבת פופ מעולה לשירת הרמוניה שמובילה את המוזיקה. הגילטי פלז'ר שלנו.

Bjork - Homogenic

אלבום מדהים שלא נשמע כמו שום דבר שיצא בזמנו. האלבום הזה של ביורק מכיל הפקה מגניבה ועבודה ייחודית מאלת הפופ האיסלנדית. הטקסטים כאן מצמררים ומחממים בו זמנית בצורה חזקה היום בדיוק באותה צורה כמו מתי שיצא - בשנת 1997.

הרכב האינדי Low Roar יופיע בישראל ב-11 בנובמבר במועדון בארבי בתל-אביב. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully