וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינקין פארק ממליצים על רוק ישראלי

עינב שיף

3.3.2009 / 8:33

מייק שינודה, חבר בכיר בלהקת הרוק המצליחה, מצא זמן לשוטט ברשת ולהמליץ על להקת החדשות הישראלית

מייק שינודה, היוצר המוביל של להקת לינקין פארק, המליץ על להקת החדשות הישראלית בבלוג האישי שלו. היוצר, שהיה שותף לכל אלבומיה המצליחים של הלהקה האמריקאית ואף הוציא רמיקס מצליח ל"Enjoy The Silence" של דפש מוד, נוהג להמליץ על להקות חדשות בבלוג כשבסוף השבוע האחרון הופיעה לפתע הלהקה הישראלית. "להקת אינדי מתל אביב", כתב שינודה, "וייב מעולה. בהחלט כדאי לשים לב אליהם".

"פתאום אני מתחיל לקבל מכתבי הערצה באנגלית", מספר גיטריסט הלהקה, ברק איצקוביץ. "כל מיני אנשים מבקשים ממני לתרגם להם שירים שלנו, כי הם לא מבינים מילה. זה גם די מצחיק, כי אנחנו ממש לא קשורים לסגנון של לינקין פארק. נו, אולי השלב הבא זה לחמם אותם בהוליווד או משהו".

לינקין פארק נחשבים לאחד ההרכבים המצליחים ברוק האמריקאי, כחלק ממייסדי ז'אנר הנו-מטאל שהחל עם עליית הלהקה לימפ ביזקיט, שמשלב בין היפ-הופ המבוסס על סימפולים וביטים לרוק כבד. הלהקה נוסדה בשם XERO בשנת 1996 ובשנת 2000 הוציאה את אלבומה הראשון כלינקין פארק. מאז, הוציאה הלהקה עוד שני אלבומי אולפן שמכרו מיליוני עותקים גם בישראל ואף שחררה EP שמכיל מאש-אפים של שירי הלהקה עם קטעים של הראפר המצליח ג'יי-זי.

החדשות (מיכה הרשליקוביץ, ברק איצקוביץ, צוק ויוני ליפשיץ) הוקמו לפני שלוש שנים בתל אביב והם עובדים בימים אלו על אלבום הבכורה שלהם. הלהקה תופיע ביום שבת (7.3) במועדון האוזן השלישית בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully