וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיה דגן על ענת גוב: "היא כתבה בלי חארטות"

נועה רוזין

5.3.2013 / 16:54

חודשיים לאחר פטירתה של ענת גוב, המחזה המצליח "חברות הכי טובות" זוכה לגרסה מחודשת. מיה דגן, יעל לבנטל ושרית וינו אלעד, שמככבות בהצגה, נזכרות בגוב בגעגוע. צפו

יח"צ - חד פעמי

"חברות הכי טובות" הוא אחד המחזות הפופולריים והאהובים ביותר של המחזאית ענת גוב, וכעת, חודשיים בלבד לאחר פטירתה של גוב, תיאטרון הקאמרי ותיאטרון בית לסין חוברים כדי להעניק לו גרסה חדשה. בפרזנטציה שנערכה הבוקר (שלישי) פגשנו את שלושת השחקניות הראשיות – מיה דגן, שרית וינו אלעד ויעל לבנטל – ושוחחו איתן על המפגש עם הטקסטים של גוב, וגם זו עם זו.

"היא היתה אישה מדהימה, והיא כתבה מדהים", אומרת דגן. "היא כתבה נורא ישראל, נורא אמיתי, בלי חארטות. ממש מצאתי את עצמי באיזה ארוחת ערב, מדקלמת מונולוג, וזכיתי לצחוקים, 'וואו, איזה שנונה את'. זה מדהים, זה כאילו היא כתבה אותי"; לבנטל, מצידה, נפעמת מהדיוק של הטקסטים: "אין צורך לעשות את השינוי הכי קטן בשביל להרגיש איתם נוח", היא אומרת. "הרבה פעמים את רוצה לשנות מילה – לא צריך. זה נוח, זה חד, זה ברור"; ואילו וינו אלעד מתגעגעת לגוב כאדם: "מה שיפה אצל ענת זה השילוב הבלתי מתפשר הזה - גם במצבים הכי הכי קשים, להביא את ההומור".

אשר לקשר שלהן זו עם זו, לשלושת הכוכבות יש רק מילים חמות, ונראה שהן אכן הופכות בהדרגה לחברות טובות. דגן מגדירה אותו כחיבור "מהשנייה הראשונה", לבנטל סבורה ש"כשזה עם בנות זה קורה הרבה יותר מהר", ורק וינו אלעד נאלצת להבהיר שהשחקניות שלצידה הן "שתי פסיכופתיות ברמות מאוד קשות, כל אחת עם השריטה עמוקה שלה".

מחכים ל"חברות הכי טובות"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully