וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם עקרת הבית שתפסה טרמפ

אביעד "צפניה" קדרון

23.8.2014 / 23:37

הפקת "האח הגדול" נזכרת להעניק ללינור זמן מסך והיא מנצלת אותו כדי לקלל ברוסית ולשפוך יין על טל בזמן שמרטין ואחי מודחים ומשאירים את אלדד לבד בבית עם ארבע מטורפות. בלוג "האח הגדול" - התור של צפניה

צילום מסך

01. הימים הקרובים יהיו קשים, ארוכים ומתוחים. כל צד ינסה לגבור על יריבו אבל עד שההכרעה תגיע, אנו צפויים להרבה רגעים מתים. אני לא מדבר על "צוק איתן", כן? אם השבוע הראשון בכל עונה של "האח הגדול" הוא שבוע יחסית מעניין כי אנו לומדים להכיר את המתמודדים השונים, הרי שהשבוע האחרון בכל עונה של "האח הגדול" הוא כמו זמן פציעות במשחק כדורגל שמסרב להסתיים. הכל מת. כלום לא קורה. בטח בעונה בה זהות המנצח ידועה מראש. *שיעול* אלדד *שיעול*

02. בינתיים, קיבלנו כניסת דיירים שלישית. קבלו את לינור שפר. אחרי 100 ימים, לינור התעוררה ועל הלילה הראשון שלה בנווה אילן, התחילה לריב עם טל כי זה מה שכל דייר עושה בלילה הראשון שלו בבית. "בהמה", "חצי בן אדם" (!), "חולת נפש" ו"כלבה" (ברוסית) הם רק כמה כינויים שלינור פלטה לעבר טל. וכל זה בגלל שטל טענה שלינור אגואיסטית וזרקה אותה אחרי הפגישה הראשונה עם המשפט המייבש "אני לא מעוניינת להיות חברה שלך". אחר כך גם הגיע "אני לא חושבת שאת בן אדם טוב". לינור, כאמור, לא לקחה את זה טוב. אפשר להבין אותה. רק עכשיו היא מגיעה לערוץ 2 והיא בטח לא היתה רוצה שזה יהיה הרושם הראשוני שהצופים יקבלו. בטח כשיש הדחה כפולה ברקע.

03. אז לינור עוברת לטקטיקה השנייה: ריקודים סקסיים לצלילי שיריו של מייקל ג'קסון, בחור סקסי ידוע. לטל די נמאס מזה אז היא שופכת על לינור והשמלה המזעזעת שלה כוס יין אדום בדיוק כמו בימים הטובים של חודדה. מהקונטרול נשמעות זעקות שבר. לא בגלל השמלה המזעזעת של לינור או בגלל השיער שלה, שאגב נראה טוב יותר רטוב, אלא בגלל כתמי היין על השטיח המרובע. הנה משהו שכבר אי אפשר יהיה למכור במכירה פומבית לצופי התוכנית. סתם, בטח עם הכתמים השטיח יהיה שווה יותר. לפחות כמו הכרבולית של עתי וליהיא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוכה הבאה לערוץ 2/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. גם מרטין דאגה לריב עם טל במסגרת המשימה. המשימה של מרטין היתה לכתוב סיפור בצרפתית ואז להקריא אותו בפומבי. מפה לשם, מתברר שמרטין עיבדה מחדש את "משחקי הכס". אללי, איזה סיפור ארוך וטרחני. ככה מרגישים הצופים של i24?

05. קשה להאמין שאחי מודח רגע לפני הגמר. בעיקר כי אף אחד לא זכר ממש שאחי בכלל בתוכנית. נו, לפחות השירותים יהיו פנויים בשבוע הקרוב. אני די בטוח שהיו הערב שלושה מקרים שונים בהם נטען שאחי לא עוזב את השירותים פלוס רמיזה לדייר משלשל. מה נזכור מאחי? דמעות ועצירות. מורשת נהדרת.

06. לא הופתעתי שמרטין סיימה במקום השישי. זהו הרי המקום המסורתי בו מסיימים כל הזקנים: אבי לוי, פרידה הכט, אביבית בר זוהר. זהו המקום הטבעי עבור מרטין. לא אכחיש, מרטין היתה יופי של דיירת. ועם עוד קצת תעוזה, היא היתה הדמות הרעה המובילה של העונה. פולטת לעבר טל "את אדם מחריד והלוואי שתישרפי בגיהנום" ואז מסתובבת לעבר אלדד ושואלת בתמימות "מה זה גיהנום?". האליבי המושלם. היא לא באמת רעה, היא רק צרפוקאית שרוצה לעשות עלייה. אי אפשר לכעוס עליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביוש סבתוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

07. עכשיו כשמרטין הודחה אפשר להתחיל לדבר על השאלה המעניינת מכולן: מי תסיים במקום השלישי בגמר. אלדד ייקח את המיליון, טל תיקח את המקום השני. נופר תגמור בחמישי. אבל לינור ודנית מתמודדות על המקום הנחשק מכולם, המקום שהזניק את חייו של איתי זיו לשיאים חדשים: המקום השלישי. תכל'ס, יהיה נחמד אם נופר תסיים, שוב, במקום השלישי. גם מגיע לה קצת יותר מאשר לינור ודנית. האחת פתיון אנושי עבור אוליגרכים והאחרת אישה מוכה בת 80 שכלואה בגוף של בחורה צעירה בת 22. נופר הביאה לנו מתכונים לגונדי לפחות.

08. הרגע הכי נהדר הערב היה כמובן ההצגה שלינור לא כתבה. הקטע העצוב ברגע הכי נהדר הזה הוא שהוא מסכם, באופן די מרשים, את העונה. כלומר, בכלל לא היינו צריכים לצפות בעונה הזאת. כאילו, חוץ מהציצים של אורטל בן דיין שלא נכנסו לכאן אבל חוץ מזה, הכל. מה זה אומר שעונה שלמה מסתכמת במערכון בן כמה דקות?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגיש כמו היום המאה אלף/מערכת וואלה!, צילום מסך

09. ורגע לפני שתתנו את המיליון לאלדד, בואו רק נזכור שלמרות הסקס-אפיל המוזר וזקן הדאעש המפתה, בסופו של יום מדובר בפוץ. אפילו בפוץ גדול. אלדד הוא איש של עקרונות ואף אחד לא יגרום לו לעשות משהו שהוא לא רוצה. גם לא בקשה מיוחדת של אנשי התוכנית לחייך כדי לא להרוס את תמונת הגמר. איזה פוץ. בחיי, רק על זה שווה לקחת לו את המיליון ולתת אותו לדנית. אחת עשרה בלילה, אנשים רוצים לשגר את תמונת היח"צ לכלי התקשורת וללכת לישון והאקס-מתנחל הזה מסרב לחייך כי חברתו הטובה בת הפאקינג שישים ומשהו הודחה מתוכנית טלוויזיה. אם דבר כזה מכניס אותו לדיכאון, פתאום כל הדמעות מההתנתקות קצת פחות מרשימות.

10. נו, מי הדייר ששלשל?

ביום רביעי תהיה כאן רחלי ואין לי שמץ של מושג על מה היא תכתוב. בחיי, מרחם עליה כבר מעכשיו.

מי הזוכה שלכם ב"אח הגדול"? הצביעו בסקר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברור שעוגת השוקולד של מלי עזר. מה כאן השאלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"אני הבן אדם הכי לא אגואיסטי" (לינור. אם היא אומרת)

"אין לך את החמלה", "יש לי", "אין לך", "יש לי" (טל ולינור במשחק מקדים)

"גלבוע. אלדד אוהב אותך" (המתנחלים איבדו את זה לגמרי)

"שותפה לאהבת הארץ ולצדקת הדרך" (אלדד על מרטין. מה שתגיד גבר)

"אני לא מאמינה שעברו מאה ימים" (לינור. גם אנחנו לא. מרגיש כמו מיליון)

"צדק, חמלה, טבעונות" (מישהו, מתישהו, ברצינות, די עם החרא הזה)

"אחי, אפשר להתייחס רגע למישהו אחר שהוא לא אתה?" (טל לאחי. מדהים שמלהקים לתוכנית הזאת אנשים שמרוכזים בעצמם)

"או או או, ארז איזה גמר מחכה לנו" (אסי עזר בונה התלהבות)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully