וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אחד עם שיר אחד: כוכבים רבים הגיעו לשיר עם צ'לסי הנדלר בתוכניתה האחרונה

27.8.2014 / 10:46

הקומיקאית צ'לסי הנדלר אמרה שלום לתוכנית האירוח שלה ב-!E בדרך נהדרת: המוני סלבס כדוגמת מיילי סיירוס, גוון סטפני, ג'ניפר אניסטון וסנדרה בולוק הגיעו להיפרד ממנה ולשיר איתה

יח"צ - חד פעמי

צ'לסי הנדלר הגישה אתמול (שלישי) בפעם האחרונה את תוכנית האירוח הלילית שלה בערוץ !E, "הלילה עם צ'לסי", ולסיום הזמינה כמה עשרות מחבריה המפורסמים לשיר איתה. בין אלה שהגיעו לעשות כבוד היו מיילי סיירוס, ג'ניפר אניסטון, סנדרה בולוק, אלן דג'נרס, 50 סנט, ג'רארד באטלר, אליסון ג'ני, דיוויד האסלהוף, דייב גרוהל, ג'ואל מקהייל, אלניס מוריסט, טים גאן ועוד המונים נוספים.

את האירוע פתחה גוון סטפני עם בדיחה על עצמה, אחרי ששיבשה את שמו של סטיבן קולבר כאשר הגישה לו את הפרס בטקס האמי ביום שני האחרון. "יש לי את העונג להוביל את השיר הזה", היא אמרה, "עם חברתי הטובה, צ'לסי האמר". בזה אחר זה שרו הכוכבים איש איש את השורה שלו, מסכמים את האימפקט של התוכנית לאורך השנים, ומצטרפים כולם בפזמון המרגש: "גלגלו לעצמכם ג'וינט ושתו משהו".

הנדלר עוזבת את ערוץ !E אחרי שבע שנים שבהן שידרה בה את תוכניתה, "הלילה עם צ'לסי". היא חלילה לא תישאר מחוסרת עבודה, ובשנת 2015 תשיק תוכנית לילית חדשה בנטפליקס לראשונה בתולדות פלטפורמת הסטרימינג.

תוכנית הסיום החגיגית תשודר בישראל ביום ראשון ה-31.8 ב-23:05 בערוץ !E.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully