וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "שומרי הגלקסיה" חצה את ה-300 מיליון

14.9.2014 / 11:19

אחרי שבועות בלי תנועה רבה בבתי הקולנוע, המצב קצת משתנה בזכות סרטים חדשים שמביאים לתזוזה. במקביל "שומרי הגלקסיה" ממשיך להתקדם וחצה את סף ה-300 מיליון. דורון פישלר סופר מזומנים

יח"צ - חד פעמי

סימני חיים התגלו בבתי הקולנוע בארצות הברית השבוע. אמנם מזג האויר עדיין שקט, קופות לא נשברו ואנחנו רחוקים מאוד מתקופת המספרים הגדולים, אבל אחרי כמה שבועות שבהן שום דבר לא זז בבתי הקולנוע מלבד "שומרי הגלקסיה", השבוע לפחות הגיעו סרטים חדשים שגרמו לתנועה כלשהי בקופות.

הראשון שבהם הוא "No Good Deed", מותחן שבו אידריס אלבה מגלם אסיר משוחרר המאיים על חייה של טרג'י פ. הנסון ומשפחתה. הקרנות העיתונאים של הסרט הזה בוטלו ברגע האחרון, כביכול כדי לשמור בסוד "טוויסט מפתיע מאוד בעלילה" – אבל סביר יותר שזה היה קשור לאיכותו המפוקפקת של הסרט (הביקורות שבכל זאת התפרסמו היו איומות). ובכל זאת, הסרט השיג סוף שבוע ראשון של 25 מיליון דולר. מאחר שמדובר בסרט בתקציב נמוך (כ-13 מיליון דולר) – הסרט הוא הצלחה, גם אם ברשימת שוברי הקופות הגדולים של סוף השנה לא תמצאו אותו.

אל המקום השני הגיע "סיפורו של דולפין 2", המשך לסרט הילדים מ-2011, עם מורגן פרימן, אשלי ג'אד ודולפין. הסרט המקורי היה הצלחה צנועה (פתיחה של 19 מיליון דולר, הכנסות כוללות של 72 מיליון דולר), והסרט החדש צפוי להמשיך באותה דרך, אחרי פתיחה של כ-15 מיליון דולר.

אחרי שלושה שבועות במקום הראשון, ‏"שומרי הגלקסיה" ירד השבוע למקום השלישי בטבלה, עם הכנסות של כ-8 מיליון דולר – וזאת ממש לא טרגדיה גדולה. גרוט, רוקט והיתר יכולים להתנחם בכך שהשבוע הסרט חצה את קו 300 מיליון הדולר בהכנסות בארצות הברית בלבד – וכמובן, גם בכך שמדובר בסרט המצליח ביותר של השנה באמריקה, והמריא הרחק מעל לתחזיות האופטימיות ביותר עבור הסרט המבוסס על דמויות שמעטים מאוד שמעו עליהן לפני הסרט. "צבי הנינג'ה" כהרגלם צמודים ל"שומרי הגלקסיה" מלמטה: השבוע הם במקום הרביעי, עם כ-5 מיליון דולר השבוע ו-181 מיליון דולר בהכנסות כוללות.

אורח מפתיע למדי בעשיריה הגדולה הוא הסרט "The Drop", שלמרות הפצה מוגבלת הגיע למקום השישי עם כ-4.5 מיליון דולר. אחד מייחודיה של דרמת הפשע הזאת – זהו הסרט האחרון של ג'יימס גנדולפיני, שהלך לעולמו בשנה שעברה. מלבדו משתתפים טום הארדי ונומי רפאס, והסרט זכה לביקורות אוהדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully