וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימור לבנת: "ההחלטה להציג מחזה שכתב חנן גולדבלט היא החלטה אומללה ומקוממת"

16.9.2014 / 19:37

שרת התרבות והספורט יוצאת הערב (שלישי) נגד השתתפותו של חנן גולדבלט ב"חג המחזמר" הקרוב. "מוטב שחברי הוועדה האמנותית של 'חג המחזמר' ועיריית בת ים ישקלו בשנית את החלטתם", מסרה לבנת לוואלה! תרבות

קורבנות התקיפה המינית והאונס של חנן גולדבלט מזועזעות משובו של עבריין המין המורשע לתיאטרון עם המחזמר "חבסה" שכתב ל"חג המחזמר" בבת ים/כתב: שגיא בן נון, צילום: אבי כהן, עריכה: יותם וקס

השתתפותו של חנן גולדבלט בפסטיבל "חג המחזמר" הקרוב ממשיכה לעורר סערה בעולם התרבות. שרת התרבות והספורט לימור לבנת קראה הערב (שלישי) לחברי הוועדה האמנותית של חג המחזמר ולעיריית בת ים לשקול מחדש את השתתפותו של גולדבלט באירוע.

"ההחלטה להציג מחזה שכתב חנן גולדבלט היא החלטה אומללה ומקוממת. עוד יותר מבישה ופסולה היא ההחלטה להעניק לו במה במסגרת מסיבת העיתונאים, החלטה אשר גובלת לא רק בחוסר רגישות משווע, אלא גם בפגיעה קשה בקורבנותיו", מסרה לבנת לוואלה! תרבות. "במישור המשפטי גולדבלט אמנם סיים לרצות את עונשו בכלא, ואולם עבור אותן נשים שתקף, הסיוט לעולם לא יסתיים, והמחזה שכתב על שהותו בכלא, כמו גם הופעותיו בפני התקשורת, הוא עבורן עוד תזכורת כואבת על מה שעולל להן. לא כל מה שחוקי הוא גם מוסרי. מוטב שחברי הוועדה האמנותית של 'חג המחזמר' ועיריית בת ים ישקלו בשנית את החלטתם, אשר מהווה זריית מלח על פצעיהם המדממים של הקורבנות".

מוקדם יותר היום התקיימה מסיבת עיתונאים ל"חג המחזמר" במסגרתה התייצב גולדבלט מול מצלמות התקשורת. ב"חג המחזמר", צפוי גולדבלט להעלות את "חבסה", מחזמר שכתב אשר מתאר את חייהם של חמישה אסירים לפני ובזמן המאסר. המחזמר מבויים על ידי אלון אופיר ומשחקים בו שי גבסו, אלון אופיר וגיא ברכה.

אחת מקורבנותיו של גולדבלט אמרה היום לוואלה! תרבות: "אני לא מאמינה, אני לא מאמינה, זה לא ייגמר לעולם. זה שנותנים לו במה, הוא יכול לכתוב מחזמר וכולם אומרים, יאללה, בסדר, אני לא יכולה להבין את זה, אני לא יכולה להבין את זה. אני מזועזעת מכל אלו שנותנים לו את הבמה הזאת, זה מזעזע אותי. היו את כל הצקצקנים שאמרו 'הוא עוד לא הואשם', 'שופטים אותו' וכל זה. הבנאדם ישב בכלא. כבר הוכח שהוא אנס, לא אחת ולא שתיים, והיו גם המון מתיישנות. לי קשה להבין את כל אלה שנותנים לו במה, קשה לי להבין את כל אלה שנותנים במה לחברים שלו. אין לי בעיה שיעבוד, שיתפרנס, אבל למה אני צריכה לראות את הפרצוף שלו?!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully