וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה הדר פורש משיפוט ב"הכוכב הבא"

17.9.2014 / 13:01

אחרי 11 עונות בעמדת המנחה והשופט בתוכניות "כוכב נולד" ו-"הכוכב הבא" הודיעה היום (רביעי) קשת כי צביקה הדר פורש מהתוכנית ולא ישתתף בעונה הבאה

באדיבות שידורי קשת וטדי הפקות
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היו זמנים. השופטים הפורשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טלטלה נוספת בצוות השופטים של "הכוכב הבא". הזכיינית קשת הודיעה היום (רביעי) כי צביקה הדר לא יהיה חבר בפאנל השופטים של התוכנית אך יישאר מפיק שותף בתוכנית. בנוסף, הדר צפוי להצטרף לפאנל התוכנית "מועדון לילה". הדר הוא לא השופט הראשון שעוזב את התוכנית ולמעשה, פרט למוקי, שהשתתפותו בתוכנית עומדת בסימן שאלה, כל השופטים מהעונה הראשונה עזבו אותה.

פרישתו של הדר מגיעה על רקע גל שמועות ודיווחים בנוגע לפאנל השופטים. מוקדם יותר השבוע דווח בוואלה! סלבס כי קרן פלס נשקלת כשופטת אפשרית. במקביל, פורסם כי גם הראל סקעת ותום פטרובר ואורית שחף מלהקת "היהודים", נחשבים למועמדים מובילים ונמצאים במגעים מתקדמים עם ההפקה על מנת לשמש כשופטים בתוכנית הכשרונות.

צביקה הדר מסר: "אחרי שנים רבות, טובות ופוריות של עבודה בפרויקט שאפשר בקלות לכנותו פרויקט דגל עבורי, עבור 'טדי הפקות' ועבור 'קשת', אני מרגיש שהגיע הזמן שאפרוש מהשתתפותי על מנת לפנות את זמני לטובת פרויקטים חדשים ומאתגרים שאני נרגש לקחת חלק בהם. אמשיך להיות מפיק שותף בתוכנית וללוות אותה על כל היבטיה ואני אפילו די נרגש להביט במפעל הנהדר הזה בפעם הראשונה מהצד השני של המסך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully