וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דואט של אוהד שרגאי ודניאלה לוגסי מהמחזמר "גרטה והמרוץ לחלל"

17.9.2014 / 15:56

"חג המחזמר" יתקיים בהיכל התרבות בבת ים בין ה 20-24 בדצמבר, בניהולו האמנותי של אורי פסטר. במסגרתו יועלה בין השאר "גרטה והמרוץ לחלל", מחזמר אופראי בכיכובם של שרית וינו אלעד, אוהד שרגאי ודניאלה לוגסי. צפו בשיר מתוכו

יח"צ - חד פעמי

"חג המחזמר" יתקיים בהיכל התרבות בבת ים בין ה-20-24 בדצמבר. מנהלו האמנותי של הפסטיבל הוא אורי פסטר, המנהלת המוזיקלית היא קרין בן יוסף וחברי הועדה האמנותית הם חני נחמיאס ואפרים סידון. המחזמר שמשך את תשומת הלב הרבה ביותר עד כה הוא "חבסה", מכיוון שהכותב שלו הוא חנן גולדבלט, שחוזר לעולם התאטרון לראשונה מאז ששוחרר מהכלא, על רקע מחאות, הבעות זעזוע וכעס שנשמעו מצד קורבנות האונס וההתקפה המינית של גולדבלט, מצד שרת התרבות לימור לבנת ומצד ארגוני נשים. המחזה עוסק בסיפור חייהם של חמישה אסירים לפני ובזמן המאסר, משתתפים בו שי גבסו, אלון אופיר וגיא ברכה, מביים אלון אופיר ואת המוזיקה יצר שמוליק נויפלד.

מחזות זמר נוספים שישתתפו ב"חג המחזמר": המחזמר התנ"כי "יריחו" שכתב צפריר קולת, הלחין גיא וינגרטן, ביימה יוליה פבזנר ובו משחקים עדי כהן ואיילת רובינסון; המחזמר הקומי "חלום קוסטה ריקה" שכתבה אדיבה גפן, תמלל את השירים דניאל אפרת, הלחין עידו (זיגו) אופק ובו משתתפים תום אנטופולסקי, אסתי זקהיים ונירה רבינוביץ'; וכן "גרטה והמרוץ לחלל", מחזמר אופראי בכיכובם של שרית וינו אלעד, אוהד שרגאי ודניאלה לוגסי, שבויים על ידי שירית לי וייס ונכתב על ידי ולריה זבילוצקי ויונתן כנען, שחתום גם על המוזיקה. הסיפור עוסק בנערה בעלת חלומות גדולים והזדמנויות קטנות, שחייה הקשים תחת השלטון הקומוניסטי בברית המועצות של פעם מקבלים תפנית ערב שיגורו לחלל של הקוסמונאוט הרוסי הראשון, יורי גגרין. צפו בקטע מ"גרטה והמרוץ לחלל" שהוצג על ידי אוהד שרגאי ודניאלה לוגסי המקסימים בעת מסיבת העיתונאים ל"חג המחזמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully