וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלמים עורו: דקלון וסגיב כהן הערב אצלכם

17.9.2014 / 16:11

את שיתוף הפעולה המוזיקלי בין דקלון לסגיב כהן כבר שמעתם? קצת לפני סוף השבוע, פינת התרבות מחפשת אנרגיות חדשות בהופעה ירושלמית של השניים

מערכת וואלה!

הולך ופוחת מספר האגדות המוזיקליות אשר עדיין מהלכות בקרבנו, אבל דקלון הוא בדיוק כזה. יוצא "צלילי הכרם" המיתולוגית, מאבות המזון של הזמר הים תיכוני האותנטי, משתף פעולה בימים אלה עם סגיב כהן, יוצא "הדור החדש".

יחד הם מבצעים שירים תוך שמירה על המסורת, ערכי השפה, השאיפה למיזוג תרבויות, וההקפדה על יצירה והגשה עמוקים ונגישים כאחד. נראה כי החיבור בין הדורות מתבקש וחלקכם בטח כבר שמעתם את השיר "פרח המדבר" בתחנות הרדיו השונות.

והיום כבר יום רביעי, וקצת לפני סוף השבוע, פינת התרבות מרגישה שהיא חייבת אנרגיות. כמה מזל שממש היום דקלון וכהן יופיעו במועדון הזאפה אשר בירושלים, וכולנו נוכל להיות מרוצים. המופע החדש והמשותף של השניים כולל כאמור קלאסיקות ישנות לצד שירים חדשים, וכן, יהיו שם גם שלאגרים כמו "שבחי ירושלים", "כותל המזרח", "חנהלה התבלבלה" ועוד ועוד. חשוב להגיד שקולו הערב של דקלון, מאבות הזמר הים תיכוני כאן בישראל, רק הולך ומשתבח עם השנים וממש נחמד לראות אמן כמוהו משתף פעולה עם כהן, ששיך לדור הצעיר יותר של זמרי ארצנו. קדימה חברים, תפעילו וויז ויאללה לירושלים.

דקלון וסגיב כהן, 17.9, זאפה ירושלים, 104 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully