וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בחרתם: אשת השנה של גלגלצ היא מארינה מקסימיליאן. ריאיון מנצח

24.9.2014 / 16:01

היא יפה, היא מגניבה, היא מצחיקה והיא שרה די מדהים: מארינה מקסימיליאן היא אשת השנה במוזיקה הישראלית במצעד הישראלי השנתי של גלגלצ וגולשי וואלה! תרבות. ריאיון חגיגי

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

הרבה דברים חשובים קרו השנה למוזיקאית מארינה מקסימיליאן: היא הוציאה אלבום בכורה (סופסוף!), שיתפה פעולה עם יוצרים אחרים ובעיקר חרשה את ארצנו הקטנטונת בהופעות חיות. לא מזמן נפגש צוות וואלה! תרבות עם הסנסציה, כריאיון הכנה למצעד השנתי של מאזיני גלגלצ וגולשי וואלה! תרבות, והנה כעת אנו נפגשים איתה לריאיון הניצחון: מקסימיליאן היא אחת מהזוכות בקטגוריית "אנשי השנה" לצד אושיות כעידן רייכל ומוקי.

תפסנו את מקסימיליאן כשהיא הגיעה לאולפני גלגלצ לקבל את התואר הנכבד, וניסינו להבין איך היא נשארת קולית כל כך. זה לא ממש הצליח, כך שנאלצנו לעבור לשאלות אחרות: על השנה שהיתה, על השנה שתהיה, על האווירה שהיא מפזרת סביבה בהופעות ובעיקר על שנת היצירה הענקית שהיתה לה עם ההרכב שמלווה אותה, הליירז.

אז איך משמרים את היצירה הענפה? האם היא מרגישה את משבר האלבום השני מתקרב? האם החיוך שלה מסוגל להמיס גם יבשות רחוקות? ומה לעזאזל הסוד שלה? צפו בריאיון הניצחון שמקסימיליאן העניקה לנו וגלו בעצמכם. ושתהיה שנה טובה, כן?


אהבתם את הראיון? ספרו לנו בפייסוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully