וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בחרתם: איש השנה של גלגלצ הוא מוקי. ריאיון מנצח

24.9.2014 / 16:02

זה מטוס? זה ציפור? זה אייל גולן? לא! זו מוקי! המצעד השנתי של גלגלצ וגולשי וואלה! הכריע: איש השנה במוזיקה הישראלית הוא מוקי, ושיר השנה הוא "ילד של אבא". צפו במוקי מתרגש

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

הנה עובדה שאתם לא יודעים על מוקי: שם הלידה שלו הוא דניאל נייבורגר, כך לפי ויקיפדיה. והנה עובדה שאתם כן יודעים על מוקי: היתה לו שנה פשוט נהדרת במוזיקה הישראלית. מי שהתחיל בתור הראפר הצעיר והדלוק בשב"ק ס', מצא את עצמו בלב הג'ונגל, כלומר לב הפריים טיים – בתור שופט בתכנית הריאלטי "הכוכב הבא".

כן, מי שהחליף את אייל גולן על כס השיפוט מצא עצמו מתמודד עם אתגרים חדשים: מתמודדים צעירים ורני רהב. מלבד זאת, מוקי הוציא השנה את האלבום "לב חופשי" ונראה כי הקהל אהב את זה. במצעד השנתי של גלגלצ וגולשי וואלה הוא זכה בתור "איש השנה" לצד אושיות כמארינה מקסימיליאן ועידן רייכל. זאת ועוד: מוקי זכה גם בתואר המכובד "שיר השנה" עם השיר "ילד של אבא". לא מספיק לכם? את המקום השני במצעד תופס עוד (!) שיר של מוקי – "לב חופשי".

רק בשבוע שעבר נפגש צוות וואלה! תרבות עם מוקי ובישר לו על המועמדויות המשמחות, וכבר הגיעה השעה לעוד בשורות – האיש זוכה בכל אשר נקרה בדרכו. משמח ומלחיץ, כי הרי עובדה ידועה היא שיותר משקשה להגיע למקום הראשון, יותר סבוך לשמור עליו. אז איך קיבל מוקי את הבשורות? ועד כמה הוא המום? ומה הקשר של לאונרד כהן לכל זה? צפו בסרטון בראיון הניצחון של מוקי וקבלו את התשובות לכל השאלות הבוערות הללו. ושתהיה שנה טובה, כן?


חולים על מוקי? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully