וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בחרתם: איש השנה של גלגלצ הוא עידן רייכל. ריאיון מנצח

24.9.2014 / 16:04

עידן רייכל לא ציפה לזה, הוא בכלל היה עסוק בהופעות בארץ ומסביב לגלובוס. אבל זה קרה: קבלו את איש השנה במצעד הישראלי השנתי של גלגלצ וגולשי וואלה. צפו בריאיון החגיגי

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

עידן רייכל הוא אולי האמן הישראלי האחרון שזקוק לכך שמישהו יציג אותו. רייכל פועל כבר שנים עם להקתו במסגרת "הפרויקט של עידן רייכל", טוחן הופעות בארץ ובניכר ומחיה את ז'אנר "מוזיקת העולם" שכמעט ונגוז מן המפה הישראלית אחרי הפרויקט המיתולוגי של שלמה גרוניך ומקהלת שבא.

אבל, כל זה לא שינה למאזיני גלגלצ וגולשי וואלה! שבחרו בו כמנצח בקטגוריית "איש השנה" במוזיקה הישראלית, קטגוריה בה זכה לצד אושיות כמו מארינה מקסימיליאן ומוקי. אז נכון, הוא לא שופט בריאליטי, אבל היי, נראה שלמצביעי המצעד זה פחות חשוב. הזכיה של רייכל מקבלת משנה תוקף נכבד עוד יותר כשלוקחים בחשבון את העובדה הפשוטה שהשנה, הוא ולהקתו לא הוציאו אלבום חדש. עם זאת, הוא נבחר ברוב קולות לאחד מאנשי השנה.

צוות וואלה! תרבות פגש את רייכל רגע אחרי שנודע לו דבר הזכיה ושמע ממנו קצת על שנה שהיתה, קצת של השנה שתהיה, ורייכל מצידו ניסה לשמור על ההתרגשות קולית, למרות שזה היה לו לא פשוט כלל. צפו בריאיון של אחד מאמני השנה שאתם בחרתם, ושתהיה שנה טובה, כן?

חולים על רייכל? ספרו לנו בפייסבוק!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully